Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19786 19787 19788 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av renblodsprinsen:
Alltså, behövde det vara mulet just idag... Då behöver vi väl bara vänta 24 år till nästa solförmörkelse
precis mina tankar...nu ser det mer ut som en sommardag innan det blir åska

20 mar, 2015 10:56

yerAwizardThea
Elev

Avatar


HOPPAS att molnen försvinner! De har sju min på sig typ

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

20 mar, 2015 10:56

Luna Chang
Elev

Avatar


Allt är typ.. grått? ute nu xD
Här hade vi tur med vädret och det gick bra att se ^^

Hej

20 mar, 2015 11:13

Borttagen

Avatar


Självklart är det helmulet så man inte ser ett dugg. Precis som de andra gångerna när jag varit med och de pratat om en synlig och relativt stor förmörkelse så här långt norrut. Då är det väl bara att hoppas på 2039 istället då >.<

Men det lär antagligen vara helmulet då också.

20 mar, 2015 11:17

renblodsprinsen
Elev

Avatar


Har varit sjuk i en vecka nu men tror nog faktiskt att jag ska gå ut idag!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc01.deviantart.net%2Ffs71%2Ff%2F2014%2F285%2F9%2F6%2Fmew___mewtwo_strikes_back____gif1_by_flive_aka_nai_by_casualartist89-d82ms4x.gif

20 mar, 2015 11:50

Dream
Elev

Avatar


hur kommer det sig att man ALLTID råkar säga något sjukt pinsamt när man talar ett språk man inte har så bra koll på?? .____.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fee9cab6f5e9b5ec7665546f0efa1933d%2Ftumblr_inline_oi71haWEQ21uzopwm_500.gif

20 mar, 2015 11:50

Hedwig96
Elev

Avatar


åhh vi har så fin klassanda ♥ att jag vet inte, kommer sakna klassen sååå när vi slutar..

Igår när en pojke oroade sig för att han hade ansvar för den varma maten idag när de kommer 70 pers å äta, då sa en annan åt honom " de går nog bra, alla andra har klarat de och du är bättre än "alla andra" o man såg faktiskt hur glad han blev. Så idag ska jag o han tillsammans få ut 70 portioner mat...

o sen på kvällarna när de bara är städning kvar, brukar vi sätta på musik o sjunga o dansa samtidigt som vi städar o nu är de bara en vecka kvar av skolan....

20 mar, 2015 11:54

potterflicka
Elev

Avatar


Jag borde plugga.

Men att göra ingenting är roligare, så jag gör det istället :-)

20 mar, 2015 11:55

Borttagen

Avatar




Får tillbaka 5000 på skatten, Såå nice!! xD jag gick in och förväntade mig att få betala tillbaka... och så blir man glatt överraskad istället!

20 mar, 2015 12:07

Frivolt
Elev

Avatar


Överlevde stan och köpte mig fina papper och fint tejp till mitt pyssel, och en finfin ram

20 mar, 2015 12:17

1 2 3 ... 19786 19787 19788 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.