@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av renblodsprinsen: precis mina tankar...nu ser det mer ut som en sommardag innan det blir åska Alltså, behövde det vara mulet just idag... Då behöver vi väl bara vänta 24 år till nästa solförmörkelse 20 mar, 2015 10:56 |
|
yerAwizardThea
Elev |
20 mar, 2015 10:56 |
|
Luna Chang
Elev |
Allt är typ.. grått? ute nu xD
Här hade vi tur med vädret och det gick bra att se ^^ Hej 20 mar, 2015 11:13 |
|
Borttagen
|
Självklart är det helmulet så man inte ser ett dugg. Precis som de andra gångerna när jag varit med och de pratat om en synlig och relativt stor förmörkelse så här långt norrut. Då är det väl bara att hoppas på 2039 istället då >.<
Men det lär antagligen vara helmulet då också. 20 mar, 2015 11:17 |
|
renblodsprinsen
Elev |
20 mar, 2015 11:50 |
|
Dream
Elev |
hur kommer det sig att man ALLTID råkar säga något sjukt pinsamt när man talar ett språk man inte har så bra koll på?? .____.
20 mar, 2015 11:50 |
|
Hedwig96
Elev |
åhh vi har så fin klassanda ♥ att jag vet inte, kommer sakna klassen sååå när vi slutar..
Igår när en pojke oroade sig för att han hade ansvar för den varma maten idag när de kommer 70 pers å äta, då sa en annan åt honom " de går nog bra, alla andra har klarat de och du är bättre än "alla andra" o man såg faktiskt hur glad han blev. Så idag ska jag o han tillsammans få ut 70 portioner mat... o sen på kvällarna när de bara är städning kvar, brukar vi sätta på musik o sjunga o dansa samtidigt som vi städar 20 mar, 2015 11:54 |
|
potterflicka
Elev |
Jag borde plugga.
Men att göra ingenting är roligare, så jag gör det istället :-) 20 mar, 2015 11:55 |
|
Borttagen
|
Får tillbaka 5000 på skatten, Såå nice!! xD jag gick in och förväntade mig att få betala tillbaka... och så blir man glatt överraskad istället! 20 mar, 2015 12:07 |
|
Frivolt
Elev |
Överlevde stan och köpte mig fina papper och fint tejp till mitt pyssel, och en finfin ram
20 mar, 2015 12:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen