@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Sitter och försöker klura ihop/om en ritning till en dagbädd. Tur att vovven sitter jämte mig som moralist stöd. Skulle kanske lyssnat lite noggrannare på mattelektionerna. ^^
20 mar, 2015 07:26 |
|
Borttagen
|
helmulet... Nu går det ju jättebra att se solförmörkelsen
20 mar, 2015 07:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: helmulet... Nu går det ju jättebra att se solförmörkelsen Ja exakt... 20 mar, 2015 07:32 |
|
Borttagen
|
MTEL, jo det var det jag tänkte på! Vet dock inte om det är exakt 50% men något därikring. Ägget har ju 23 kromosomer och spermien 23 kromosomer ;D
20 mar, 2015 08:03 |
|
Borttagen
|
Försökte se på The 100 ... men det fungerade ej på min iPad
20 mar, 2015 08:31 |
|
stellaa
Elev |
20 mar, 2015 08:37 |
|
EmahS
Elev |
20 mar, 2015 08:39 |
|
Frivolt
Elev |
Ska till AF snart D:
Aja, får iaf gå på konstnärsshoppen 20 mar, 2015 09:29 |
|
potterflicka
Elev |
Jag älskar att nysa, det är seriöst bland det bästa som finns.
20 mar, 2015 09:32 |
|
renblodsprinsen
Elev |
Alltså, behövde det vara mulet just idag... Då behöver vi väl bara vänta 24 år till nästa solförmörkelse
20 mar, 2015 10:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen