Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19782 19783 19784 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Minihäst
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Minihäst:
Ska se Insurgent imorgon! Hoppas jag kommer in bara

15 ÅRSGRÄNS! OMG......
Jag har inte läst boken än (är inte tillräckligt intresserad oops) men jag ser ändå fram emot filmen. Jag är lång och jag misstas ofta för att vara äldre än vad jag är. Då jag ändå är 14 hoppas jag att jag kommer in... hoppas...
Boken är den sämsta i serien, men ändå värd att läsa för Allegiant är väldigt bra!
Lycka till du med då! De brukar inte vara så hårda så ja, det går säkert.

Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Minihäst:
Ska se Insurgent imorgon! Hoppas jag kommer in bara
Det är femton ås gräns..
Jo, jag vet Ska testa att komma in ändå - kom in på Divergent när jag var 12 heheh

another day, another slay

19 mar, 2015 20:37

Borttagen

Avatar


Jag blev sparkad på tummen under träningen idag...:c
Som "tur" var så var det på vänster tumme, så jag kommer iallafall kunna skriva nomalt imorgon.

19 mar, 2015 20:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Klämde på en finne, men tror jag gjorde fel för det är helt rött där och svider jättemycket. Ouch >.<
gjorde just samma sak, en finne på mitt ÖGONBRYN, hur får man finnar på ÖGONBRYNEN? Borde det inte vara omöjligt??


När jag smörjer in mig med en fet kräm är det BARA där jag lyckas få finnar, antagligen för att det är hår och grejer där.. kanske gör att huden inte andas lika bra ;Z

19 mar, 2015 20:41

Frivolt
Elev

Avatar


Ska till AF imorn..vill inte alls D: finns ändå ingen mening med att gå dit då jag är sjukskriven och inte ska ha nått jäkla jobb(praktikplats iallafall!!


Åååh D: ska mejla ikväll o säga att jag e sjukskriven osv! orkar inte -.-

19 mar, 2015 20:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag blev sparkad på tummen under träningen idag...:c
Som "tur" var så var det på vänster tumme, så jag kommer iallafall kunna skriva nomalt imorgon.


Påminner om när jag spelade basket på rasten för några år sedan och bollen kom typ stenhårt på mitt lillfinger. Aj.

Eller när jag skojbråkade med en i min kör och hon vred om mitt ringfinger. Två veckor senare hade jag inte längre ont

19 mar, 2015 20:51

Detta inlägg ändrades senast 2015-03-19 kl. 20:53
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Imorgon är det solförmörkelse. Fattar ni vad jag menar med detta:

19 mar, 2015 20:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag blev sparkad på tummen under träningen idag...:c
Som "tur" var så var det på vänster tumme, så jag kommer iallafall kunna skriva nomalt imorgon.


Påminner om när jag spelade basket på rasten för några år sedan och bollen kom typ stenhårt på mitt lillfinger. Aj.

Eller när jag skojbråkade med en i min kör och hon vred om mitt ringfinger. Två veckor senare hade jag inte längre ont

Ajajaj...
Bollar har man ju fått några ganger på fingrarna, och det gör alltid lika ont.

19 mar, 2015 20:57

potterflicka
Elev

Avatar


Mina linser sitter typ fast i mina ögon för att jag råkade ha öppna ögon när jag duschade :-p

19 mar, 2015 20:59

Chaemy
Elev

Avatar

+1


Alltså wow! :O Jag la upp en bild på mig själv i min nya klänning på instagram och jag har fått 37 gillningar på 37 minuter. Det är rekordsnabbt! Och fina kommentarer! Jag uppskattar verkligen snälla kommentarer. Jag blir verkligen så glad av dem. Jag får typ en positiv kick.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

19 mar, 2015 21:04

Borttagen

Avatar


Det var någon som kallade mig för transfob idag... Ah, för jag är ju transfob när jag är tillsammans med en transsexuell.. Ägghuvud.. -.-

19 mar, 2015 21:06

1 2 3 ... 19782 19783 19784 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.