@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Om man klonar sig själv och dödar klonen, kan man hamna i fängelse då? Är inte det typ som att döda sig själv? o.O Okej jag tänker jätteskumt. En klon har samma genuppsättning som dig. Enäggstvillingar har samma genuppsättningar och man får ju inte döda sin tvilling utan efterföljder ^^ 19 mar, 2015 17:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Om man klonar sig själv och dödar klonen, kan man hamna i fängelse då? Är inte det typ som att döda sig själv? o.O Okej jag tänker jätteskumt. En klon har samma genuppsättning som dig. Enäggstvillingar har samma genuppsättningar och man får ju inte döda sin tvilling utan efterföljder ^^ Blev plötsligt väldigt intresserad att läsa på om mänsklig kloning, inte för att jag vill döda någon idag alltså... men spännande ;D 19 mar, 2015 17:44 |
|
Frivolt
Elev |
Känner mig så konstig idag..som att jag vill så mycket men ändå inte har lust med nånting D:
Vet inte vad jag ska göra D: vill måla men vet inte vad jag ska måla... D: 19 mar, 2015 17:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Känner mig så konstig idag..som att jag vill så mycket men ändå inte har lust med nånting D: Vet inte vad jag ska göra D: vill måla men vet inte vad jag ska måla... D: Din katt? Eller ja, ett porträtt av din katt då. Rekommenderar inte att måla på katter. 19 mar, 2015 17:58 |
|
Minihäst
Elev |
Ska se Insurgent imorgon! Hoppas jag kommer in bara
another day, another slay 19 mar, 2015 18:04 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Känner mig så konstig idag..som att jag vill så mycket men ändå inte har lust med nånting D: Vet inte vad jag ska göra D: vill måla men vet inte vad jag ska måla... D: Din katt? Eller ja, ett porträtt av din katt då. Rekommenderar inte att måla på katter. haha ;P Ja, måla på min katt vore nog ingen bra ide! Iofs har hon "målat" sig själv (gått i färgen o blivit blå under tassarna) men ja, inget mer än så Jadu funderade på det men ja, har målat så mkt katter haha xD hrm...får se vad det blir xD 19 mar, 2015 18:07 |
|
Fellrendión
Elev |
15 ÅRSGRÄNS! OMG...... Jag har inte läst boken än (är inte tillräckligt intresserad oops) men jag ser ändå fram emot filmen. Jag är lång och jag misstas ofta för att vara äldre än vad jag är. Då jag ändå är 14 hoppas jag att jag kommer in... hoppas...
19 mar, 2015 18:10 |
|
Borttagen
|
Jag försöker lära mig var Die, Das och Der ska in på tyskan. Jag kan lugnt säga att det går lite trögt...
19 mar, 2015 18:37 |
|
Borttagen
|
Det är femton ås gräns..
19 mar, 2015 18:41 |
|
potterflicka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag försöker lära mig var Die, Das och Der ska in på tyskan. Jag kan lugnt säga att det går lite trögt... Jag har samma problem. Sjukt pinsamt när jag säger fel under genomgångarna, hehe :-s 19 mar, 2015 18:44 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen