@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Visste ni att det var fyra verser på Blinka lilla stjärna? Har bara hört de båda första xD
Blinka lilla stjärna där, hur jag undrar var du är. Fjärran lockar du min syn, likt en diamant i skyn. Blinka lilla stjärna där, hur jag undrar var du är. När den sköna sol gått ner, strax du kommer fram och ler. Börjar klar din stilla gång, glimmar, glimmar natten lång. Blinka lilla stjärna där, hur jag undrar var du är. Vandraren på nattlig stig, för ditt ljus, han älskar dig. Han ej hade sett att gå, om du inte glimmat så. Blinka, lilla stjärna där, hur jag undrar var du är. Ofta du med blick så fin, tittar genom min gardin. Sluter ögat ej förren, solen visar sig igen. Blinka, lilla stjärna där, hur jag undrar var du är. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 mar, 2015 23:25 |
|
themarauder
Lärare |
Vi behöver nya förslag till pollen!! =) föreslå i mugglarportalens forum!!
=) - just like themarauder 18 mar, 2015 23:47 |
|
potterflicka
Elev |
Jag får skjuts till skolan idag, åååhhh vad skönt att slippa gå ♥
19 mar, 2015 07:02 |
|
Hängslebyxor
Elev |
Omg, idag är det bara 35 dagar tills jag åker till Orlando för att se min syster i cheerleading VM, Disney world och framförallt, Wizarding Wold of Orlando
*neeejdå jag freakar inte alls jättemycket* ![]() ![]()
19 mar, 2015 07:12 |
|
Solkatten
Elev |
Vildvittra: Har bara hört den första. xD
Gick ut igår kväll vid halv tio tiden för att se norrskenet men kunde inte se något! Och det var ändå hyfsat klart på himlen. Vet inte om det var för tidigt eller något? Vill såå gärna se norrsken. :< Asså imorgon. Tänk om man blir så nyfiken på solförmörkelsen och kollar mot solen och typ bränner sönder ögonen eller något?!?! D: "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 mar, 2015 09:12 |
|
EmahS
Elev |
19 mar, 2015 09:46 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag vill inte missa solförmörkelsen, men jag vet inte vilken tid den syns och hur man ska se för att inte titta direkt på solen!??
19 mar, 2015 10:21 |
|
Afturelding
Elev |
19 mar, 2015 10:37 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Man stoppar i sig hela tuggummipaketet på en gång right?
19 mar, 2015 10:43 |
|
Dream
Elev |
19 mar, 2015 10:46 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen