@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Tror ej att det kommer regna här Det kommer förmodligen att regna när det är solförmörkelse på fredag och det gör mig ledsen. Jag vill ju see juu! D: 18 mar, 2015 21:14 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Snart är jag halvvägs till Master Of Mugglis! Tog bara runt 2 år xD (ohmygoshkomjustpåattjagvaritenaktivmeddlemisnarttvåårpåmuggliswhat) Grattis! ^__^ Jag har 3000 kvar. >:'D
18 mar, 2015 21:15 |
|
Ithrenniel
Elev |
18 mar, 2015 21:47 |
|
Luna Chang
Elev |
ÄRSLE.
SLUTA UTTALA DET Å KÄRA MÄNNISKOR. DET HETER ARSLE Hej 18 mar, 2015 21:56 |
|
Borttagen
|
Det intressanta med ordet arsel är snarare ändelsen. 18 mar, 2015 22:06 |
|
Frivolt
Elev |
Såg just en dokumentär och nu mår jag illa D: Inte för att det va äckligt utan för att det va så hemskt D:
Får nog kolla lite på youtube istället, lugna ner mig lite! 18 mar, 2015 22:20 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Chaemy: Det kommer förmodligen att regna när det är solförmörkelse på fredag och det gör mig ledsen. Jag vill ju see juu! D: Jag skriver en salstenta på fredag under tiden då solförmörkelsen är. Nog för att det inte spelar så stor roll om det är mulet, men ändå. 18 mar, 2015 22:31 |
|
Hedwig96
Elev |
När vi kom hem från skolan för ca 1 timme sen, blev vi stannade av polisen. N som körde hamnade blåsa. Polisen gick lite fram och tillbaka o stannade ibland o kollade in genom bakfönstret där T satt. Så frågade polisen vart vi var på väg och N svarade: "vi kommer från skolan" han polisen såg lite konstigt på oss och N skyndade sej att tillägga "alltså vi är kockstuderanden, o har kvällsöppet"
Polisen fortsätter att vandra. Mitt i allt öppnar han bakdörren och ber att få se Ts ID. Samtidigt hör N att den andra polisen säger nåt om en blå huppari ( huvtröja). T har en blå huppari på sig. De ger tillbaka ID och säger att vi får fara... De var jättemysko... de måste ha sökt efter nån... 18 mar, 2015 22:33 |
|
yerAwizardThea
Elev |
18 mar, 2015 22:42 |
|
Frivolt
Elev |
Blev lite glad just! En katt som varit försvunnen på området här där jag bor har kommit hem nu :'D Blev så glad för både kattens och ägarnas skull!! Så skönt
Tycker inte om när djur är bortsprungna, men blir så glad när de kommit hem igen! 18 mar, 2015 23:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen