@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
renblodsprinsen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är ej säker på vad queer är? Jag tror att det är något jättebrett, men jag vet inte.Skrivet av Borttagen: Transsexuell... okay tack, ska komma ihåg det i fortsättningen så att jag inte säger fel. Queer är säkert någonting helt annat då:pSkrivet av Borttagen: Transsexuell är personen Skrivet av Borttagen: Låter som att din kompis är en trans-person, eller var det Queer det kallades då? Känner mig väldigt dum nu, men jag är inte alls insatt i det här så mycket egentligen. Sorry för att jag inte vet skilnaden^^Kan en ha två kön? Är extremt förvirrad ... min kompis säger att den varierar mellan kille och tjej ... men är man inte bara ett kön? Jag kan naturligtvis ha fel ... men det känns som att en har ett kön/ickekön? Jag vet inte vilket pronomen jag ska använda, för jag vill ju inte säga fel ... hur ska jag veta vilken dag personen är vilket kön liksom? Jag föreslår hursomhelst att du pratar ut med din kompis och att du då frågar de här frågorna. Jag tycker att det är fullt naturligt att känna sig osäker, men mitt tips är att prata med din kompis och är ärlig fullt ut!^^ Jag skulle göra det, men jag har så extremt, extremt svårt för att prata med folk, speciellt att gå fram och fråga folk frågor ... till och med om jag känner personen väl. Hmm... jag förstår, hur är det med att ringa eller SMSa då?^^ Det hade varit bättre, men jag har ej personens nummer <//3 Jag ska kolla med en av mina bästa vänner om hon kan gå fram med mig typ, haha (här hoppar jag in igen??) det blir nog jättebra! lycka till!! och angående queer: http://sv.wikipedia.org/wiki/Queer här är även en lista på olika begrepp http://www.transformering.se/vad-%C3%A4r-trans/ordlista
18 mar, 2015 19:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Oh:cSkrivet av Borttagen: Jag är ej säker på vad queer är? Jag tror att det är något jättebrett, men jag vet inte.Skrivet av Borttagen: Transsexuell... okay tack, ska komma ihåg det i fortsättningen så att jag inte säger fel. Queer är säkert någonting helt annat då:pSkrivet av Borttagen: Transsexuell är personen Skrivet av Borttagen: Låter som att din kompis är en trans-person, eller var det Queer det kallades då? Känner mig väldigt dum nu, men jag är inte alls insatt i det här så mycket egentligen. Sorry för att jag inte vet skilnaden^^Kan en ha två kön? Är extremt förvirrad ... min kompis säger att den varierar mellan kille och tjej ... men är man inte bara ett kön? Jag kan naturligtvis ha fel ... men det känns som att en har ett kön/ickekön? Jag vet inte vilket pronomen jag ska använda, för jag vill ju inte säga fel ... hur ska jag veta vilken dag personen är vilket kön liksom? Jag föreslår hursomhelst att du pratar ut med din kompis och att du då frågar de här frågorna. Jag tycker att det är fullt naturligt att känna sig osäker, men mitt tips är att prata med din kompis och är ärlig fullt ut!^^ Jag skulle göra det, men jag har så extremt, extremt svårt för att prata med folk, speciellt att gå fram och fråga folk frågor ... till och med om jag känner personen väl. Hmm... jag förstår, hur är det med att ringa eller SMSa då?^^ Det hade varit bättre, men jag har ej personens nummer <//3 Jag ska kolla med en av mina bästa vänner om hon kan gå fram med mig typ, haha Ja, gör det! Det blir säkert bra! Lycka till:3! Renblodsprinnsen Tack! Jag får säkert väldigt stor nytta av det här någon gång^^ 18 mar, 2015 20:07 |
|
Borttagen
|
Fyfan va arg jag är just nu! *******************************************''
18 mar, 2015 20:30 |
|
Borttagen
|
När en vill se på Glee men håller på att börja gråta hela tiden när en lyssnar på vilken låt som helst???
Jag vill inte att det ska ta slut. Usch. 18 mar, 2015 20:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Fyfan va arg jag är just nu! *******************************************'' Varför? 18 mar, 2015 20:41 |
|
Sara Ravenclaw
Elev |
Jag har en SO-grej som måste göras klart imorgon, och jag tänkte att jag skulle göra klart den idag, men jag orkar inte! Aja, jag har typ bara en halv sida kvar att skriva..
![]() ![]()
18 mar, 2015 20:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Insurgent finns INGENSTANS! Den är slut, överallt! Exakt överallt!!! ***Skrivet av Borttagen: Fyfan va arg jag är just nu! *******************************************'' Varför? 18 mar, 2015 20:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Fuck... jag letade igenom alla byns affärer typ. Inte särskilt förvånande. Jag hittade inte solförmörkelseglasögon. Fort! Vet någon om och var det går att hitta i Malmö????? Köp senaste numret av "Illustrerad Vetenskap" så får du med ett par 18 mar, 2015 20:46 |
|
Kim Potter
Elev |
Snart är jag halvvägs till Master Of Mugglis!
Tog bara runt 2 år xD (ohmygoshkomjustpåattjagvaritenaktivmeddlemisnarttvåårpåmuggliswhat)
18 mar, 2015 21:09 |
|
Chaemy
Elev |
Det kommer förmodligen att regna när det är solförmörkelse på fredag och det gör mig ledsen. Jag vill ju see juu! D:
18 mar, 2015 21:12 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen