@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Gaah! När ett Glee-avsnitt blir för kort så tar de ju bort några låtar för att göra det kortare, men varför tar de alltid bort de bästa låtarna!:c
18 mar, 2015 17:01 |
|
Borttagen
|
Är jag den enda som sett när brevet lyser rosa som en flicka?? Såg nu att det är ett öppet brev, och inte en människa xD
18 mar, 2015 17:18 |
|
potterflicka
Elev |
Fellrendión https://www.youtube.com/watch?v=eM1n_koMy5g hon dyker upp när ungefär en minut har gått :-p
Ithrenniel jaaa, kände igen dig direkt! :-D 18 mar, 2015 17:26 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är jag den enda som sett när brevet lyser rosa som en flicka?? Såg nu att det är ett öppet brev, och inte en människa xD Awesome! :'D Jag fick titta lite närmare och jag lyckades "ändra" bilden så jag förstår hur du tänker. potterflicka: Yay!
18 mar, 2015 17:38 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är jag den enda som sett när brevet lyser rosa som en flicka?? Såg nu att det är ett öppet brev, och inte en människa xD Jag skickade en uggla till mig själv bara för att se om jag också kunde se det som en flicka när brevet var rosa. Det tog kanske en halv minut av funderande och "justering av synen" haha innan jag fattade hur du menade! Jag har aldrig tänkt så men ändå kul.
18 mar, 2015 17:43 |
|
Borttagen
|
FellrendiónChaemy: Haha! Försöker se det som ett öppet brev, men när man sett den som en flicka i lite mer än ett och ett halvt år är det lite svårt. xD
18 mar, 2015 17:49 |
|
Borttagen
|
Jag slängde de flesta av mina kläder i tvättmaskinen och körde igång den. Sen kunde jag inte hitta min mobil!!! THE HORROR!!! Jag var HELT övertygad om att den också var i maskinen! Min ena medboende hjälpte mig tömma den på vatten så jag kunde öppna och kolla. Den var inte där! Då ringde han till min mobil och jag hittade den i jackfickan xD Det känns som jag borde ha testat det först men jag var verkligen övertygad om att jag tvättat den xD
18 mar, 2015 17:53 |
|
Fellrendión
Elev |
Fuck... jag letade igenom alla byns affärer typ. Inte särskilt förvånande. Jag hittade inte solförmörkelseglasögon. Fort! Vet någon om och var det går att hitta i Malmö?????
18 mar, 2015 18:47 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
18 mar, 2015 18:49 |
|
Frivolt
Elev |
Kom på att jag ska till arbetsförmedlingen på fredag xD Hade jag totalt glömt bort...vill inteee D: det kommer ändå inte ge nått!
Aja, får iaf en anledning till att fara ner på stan xD 18 mar, 2015 18:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen