Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19771 19772 19773 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Sara Ravenclaw:
Skrivet av Fellrendión:
Åh nej! Vet någon annan var man kan få tag på såna? :'''''''''''''''''''(


Jag fick av Illustrerad Vetenskap, och man kanske kan få tag på dem därifrån? Jag fick mina gratis eftersom att jag prenumererar på tidningen, men de kanske har så att man kan köpa dem eller något? De är som gamla 3D-glasögon men med plast som släpper in typ 0.001% solljus eller nåt sånt.. Om du känner någon som prenumererar på tidningen kanske du kan fråga om de tänker använda dem, annars?

Btw, jag gillar din profilbild^^


Jag vill ha en dräkt som släpper igenom 0.001 % solljus ^ ^

18 mar, 2015 12:50

renblodsprinsen
Elev

Avatar


var ute jättelänge inatt men såg inget norrsken..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc01.deviantart.net%2Ffs71%2Ff%2F2014%2F285%2F9%2F6%2Fmew___mewtwo_strikes_back____gif1_by_flive_aka_nai_by_casualartist89-d82ms4x.gif

18 mar, 2015 12:55

Borttagen

Avatar




Jag har aldrig sett ett norrsken, lär väl aldrig göra det typ ;X det är ännu en myt för mig

18 mar, 2015 12:57

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:


Jag har aldrig sett ett norrsken, lär väl aldrig göra det typ ;X det är ännu en myt för mig



Du får komma hit till Umeå, här är det norrsken rätt ofta

18 mar, 2015 13:01

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:


Jag har aldrig sett ett norrsken, lär väl aldrig göra det typ ;X det är ännu en myt för mig



Du får komma hit till Umeå, här är det norrsken rätt ofta

Är jag också välkommen till Umeå? Jag vill också se!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

18 mar, 2015 13:12

Borttagen

Avatar


FICK PRECIS DOBBY I EN CHOKLADGRODA!!

18 mar, 2015 13:19

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:


Jag har aldrig sett ett norrsken, lär väl aldrig göra det typ ;X det är ännu en myt för mig



Du får komma hit till Umeå, här är det norrsken rätt ofta

Är jag också välkommen till Umeå? Jag vill också se!


Jadå det är du

18 mar, 2015 13:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:


Jag har aldrig sett ett norrsken, lär väl aldrig göra det typ ;X det är ännu en myt för mig



Du får komma hit till Umeå, här är det norrsken rätt ofta

Är jag också välkommen till Umeå? Jag vill också se!


Jadå det är du


Umeå? Där finns det ju isbjörnar! men aa, jag måste nästan komma dit för att slå hål på den där myten om norrsken, och jag tar med mig kameran!

18 mar, 2015 14:08

Thilda
Elev

Avatar


Det här att jag väntade med min uppsats till sista veckan, skulle börja i måndags men fick feber??? Är dessutom jättejobbigt och jag fattar ingenting så blä på allt

18 mar, 2015 14:10

EmahS
Elev

Avatar


Skaffa aldrig bil.
Det är fan bara asdyrt. Måste snart tanka för x-antal hundra kronor, och så har jag bokat service eftersom en av mina framlampor är sönder, och spegeln till min ena backspegel är lös ♥

3000kr är precis vad jag vill lägga på detta nu

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

18 mar, 2015 14:17

1 2 3 ... 19771 19772 19773 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.