Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19770 19771 19772 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Jag älskar hur större delen av Sverige är extremt exalterade över norrskenet igår/inatt och själv orkade jag bara inte dra ut min rullgardin för att se på det, även om jag visste att det var där :'


Haha då är vi två haha! Jag orkade lixom inte gå ut o kolla xD har dessutom sett det såå många gånger så det gjorde inget att jag missade nu, lär väl komma fler gånger också det blir norrsken haha

18 mar, 2015 11:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har fått ett napp i min dejtingapp!! Jag vågar inte titta!!! Det var typ den första jag "gillade", trodde inte det skulle bli napp direkt! D:

*har inte nerver för sådant här*


Det var tur att jag vågade titta, hihi (skrev det ovan 1 feb). Känner mig lyckad som fick så fint napp på första försöket! Han är typ min kk nu! ♥ (om man får säga så fastän man inte är i 15+forumet)!

18 mar, 2015 11:51

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Luna Chang:
Jag älskar hur större delen av Sverige är extremt exalterade över norrskenet igår/inatt och själv orkade jag bara inte dra ut min rullgardin för att se på det, även om jag visste att det var där :'


Haha då är vi två haha! Jag orkade lixom inte gå ut o kolla xD har dessutom sett det såå många gånger så det gjorde inget att jag missade nu, lär väl komma fler gånger också det blir norrsken haha


Alltså jag ger upp. Funkar det inte att svara nu blir jag arg. (tredje gången gillt?)

Det var exakt det jag tänkte igår kväll!

Hej

18 mar, 2015 11:53

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Luna Chang:
Jag älskar hur större delen av Sverige är extremt exalterade över norrskenet igår/inatt och själv orkade jag bara inte dra ut min rullgardin för att se på det, även om jag visste att det var där :'


Haha då är vi två haha! Jag orkade lixom inte gå ut o kolla xD har dessutom sett det såå många gånger så det gjorde inget att jag missade nu, lär väl komma fler gånger också det blir norrsken haha


Alltså jag ger upp. Funkar det inte att svara nu blir jag arg. (tredje gången gillt?)

Det var exakt det jag tänkte igår kväll!


Åh kunde du inte svara?! ;O Men, taskit!

Haha åh, då va vi två iaf det är ju rätt vanligt här uppe så ja, orkade inte xD haha! vettetusan om det ens syntes här i området där jag bor haha! kollade ut genom fönstret men såg ingenting

18 mar, 2015 11:57

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Luna Chang:
Jag älskar hur större delen av Sverige är extremt exalterade över norrskenet igår/inatt och själv orkade jag bara inte dra ut min rullgardin för att se på det, även om jag visste att det var där :'


Haha då är vi två haha! Jag orkade lixom inte gå ut o kolla xD har dessutom sett det såå många gånger så det gjorde inget att jag missade nu, lär väl komma fler gånger också det blir norrsken haha


Alltså jag ger upp. Funkar det inte att svara nu blir jag arg. (tredje gången gillt?)

Det var exakt det jag tänkte igår kväll!


Åh kunde du inte svara?! ;O Men, taskit!

Haha åh, då va vi två iaf det är ju rätt vanligt här uppe så ja, orkade inte xD haha! vettetusan om det ens syntes här i området där jag bor haha! kollade ut genom fönstret men såg ingenting

Internet ville inte samarbeta xD

Min mamma lyckades ta en bild med sin mobilkamera då det inte var allt för mörkt där man faktiskt såg norrskenet så jag är rätt så säker på att man kunde se det här^^

Hej

18 mar, 2015 12:00

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Luna Chang:
Jag älskar hur större delen av Sverige är extremt exalterade över norrskenet igår/inatt och själv orkade jag bara inte dra ut min rullgardin för att se på det, även om jag visste att det var där :'


Haha då är vi två haha! Jag orkade lixom inte gå ut o kolla xD har dessutom sett det såå många gånger så det gjorde inget att jag missade nu, lär väl komma fler gånger också det blir norrsken haha


Alltså jag ger upp. Funkar det inte att svara nu blir jag arg. (tredje gången gillt?)

Det var exakt det jag tänkte igår kväll!


Åh kunde du inte svara?! ;O Men, taskit!

Haha åh, då va vi två iaf det är ju rätt vanligt här uppe så ja, orkade inte xD haha! vettetusan om det ens syntes här i området där jag bor haha! kollade ut genom fönstret men såg ingenting

Internet ville inte samarbeta xD

Min mamma lyckades ta en bild med sin mobilkamera då det inte var allt för mörkt där man faktiskt såg norrskenet så jag är rätt så säker på att man kunde se det här^^


meeh dumma internet xD

Aah okeej haha jaa, då borde man ju ha sett det väldigt tydligt också Själv har jag massa bilder på norrsken xD haha!! fotade massor sist det va det här xD

18 mar, 2015 12:02

Borttagen

Avatar





100 sidor kvar i Eld nu, det är ju inte så att det är svårt att lägga ifrån sig den eller nått : O

18 mar, 2015 12:08

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Luna Chang:
Jag älskar hur större delen av Sverige är extremt exalterade över norrskenet igår/inatt och själv orkade jag bara inte dra ut min rullgardin för att se på det, även om jag visste att det var där :'


Haha då är vi två haha! Jag orkade lixom inte gå ut o kolla xD har dessutom sett det såå många gånger så det gjorde inget att jag missade nu, lär väl komma fler gånger också det blir norrsken haha


Alltså jag ger upp. Funkar det inte att svara nu blir jag arg. (tredje gången gillt?)

Det var exakt det jag tänkte igår kväll!


Åh kunde du inte svara?! ;O Men, taskit!

Haha åh, då va vi två iaf det är ju rätt vanligt här uppe så ja, orkade inte xD haha! vettetusan om det ens syntes här i området där jag bor haha! kollade ut genom fönstret men såg ingenting

Internet ville inte samarbeta xD

Min mamma lyckades ta en bild med sin mobilkamera då det inte var allt för mörkt där man faktiskt såg norrskenet så jag är rätt så säker på att man kunde se det här^^


meeh dumma internet xD

Aah okeej haha jaa, då borde man ju ha sett det väldigt tydligt också Själv har jag massa bilder på norrsken xD haha!! fotade massor sist det va det här xD

Ja
Förra sommaren så var jag och min kompis på väg hem från badhuset efter nattbad då jag fick syn på norrsken och stannade vid vägkanten bara för att titta på det xD

Hej

18 mar, 2015 12:20

Frivolt
Elev

Avatar


Luna Chang Åh, va mysigt haha det e så fint!!

18 mar, 2015 12:21

Chaemy
Elev

Avatar


Jaa! Mamma fick tag på ögonskydd till solförmörkelsen på fredag! Jag ville så gärna ha sådana glasögon att jag satt och kollade runt på på internet på mattelektionen efter vart man kan få tag på dem. Jag meddelade mamma om hur som hon möjligtvis kunde få tag på dem. Och nu har hon köpt två par! Woho!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

18 mar, 2015 12:22

1 2 3 ... 19770 19771 19772 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.