@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Jag älskar hur större delen av Sverige är extremt exalterade över norrskenet igår/inatt och själv orkade jag bara inte dra ut min rullgardin för att se på det, även om jag visste att det var där :' Haha då är vi två 18 mar, 2015 11:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har fått ett napp i min dejtingapp!! Jag vågar inte titta!!! Det var typ den första jag "gillade", trodde inte det skulle bli napp direkt! D: *har inte nerver för sådant här* Det var tur att jag vågade titta, hihi (skrev det ovan 1 feb). Känner mig lyckad som fick så fint napp på första försöket! Han är typ min kk nu! ♥ (om man får säga så fastän man inte är i 15+forumet)! 18 mar, 2015 11:51 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Jag älskar hur större delen av Sverige är extremt exalterade över norrskenet igår/inatt och själv orkade jag bara inte dra ut min rullgardin för att se på det, även om jag visste att det var där :' Haha då är vi två Alltså jag ger upp. Funkar det inte att svara nu blir jag arg. (tredje gången gillt?) Det var exakt det jag tänkte igår kväll! Hej 18 mar, 2015 11:53 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Jag älskar hur större delen av Sverige är extremt exalterade över norrskenet igår/inatt och själv orkade jag bara inte dra ut min rullgardin för att se på det, även om jag visste att det var där :' Haha då är vi två Alltså jag ger upp. Funkar det inte att svara nu blir jag arg. (tredje gången gillt?) Det var exakt det jag tänkte igår kväll! Åh kunde du inte svara?! ;O Men, taskit! Haha åh, då va vi två iaf 18 mar, 2015 11:57 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Jag älskar hur större delen av Sverige är extremt exalterade över norrskenet igår/inatt och själv orkade jag bara inte dra ut min rullgardin för att se på det, även om jag visste att det var där :' Haha då är vi två Alltså jag ger upp. Funkar det inte att svara nu blir jag arg. (tredje gången gillt?) Det var exakt det jag tänkte igår kväll! Åh kunde du inte svara?! ;O Men, taskit! Haha åh, då va vi två iaf Internet ville inte samarbeta xD Min mamma lyckades ta en bild med sin mobilkamera då det inte var allt för mörkt där man faktiskt såg norrskenet så jag är rätt så säker på att man kunde se det här^^ Hej 18 mar, 2015 12:00 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Jag älskar hur större delen av Sverige är extremt exalterade över norrskenet igår/inatt och själv orkade jag bara inte dra ut min rullgardin för att se på det, även om jag visste att det var där :' Haha då är vi två Alltså jag ger upp. Funkar det inte att svara nu blir jag arg. (tredje gången gillt?) Det var exakt det jag tänkte igår kväll! Åh kunde du inte svara?! ;O Men, taskit! Haha åh, då va vi två iaf Internet ville inte samarbeta xD Min mamma lyckades ta en bild med sin mobilkamera då det inte var allt för mörkt där man faktiskt såg norrskenet så jag är rätt så säker på att man kunde se det här^^ meeh dumma internet xD Aah okeej haha jaa, då borde man ju ha sett det väldigt tydligt också 18 mar, 2015 12:02 |
|
Borttagen
|
100 sidor kvar i Eld nu, det är ju inte så att det är svårt att lägga ifrån sig den eller nått : O 18 mar, 2015 12:08 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Jag älskar hur större delen av Sverige är extremt exalterade över norrskenet igår/inatt och själv orkade jag bara inte dra ut min rullgardin för att se på det, även om jag visste att det var där :' Haha då är vi två Alltså jag ger upp. Funkar det inte att svara nu blir jag arg. (tredje gången gillt?) Det var exakt det jag tänkte igår kväll! Åh kunde du inte svara?! ;O Men, taskit! Haha åh, då va vi två iaf Internet ville inte samarbeta xD Min mamma lyckades ta en bild med sin mobilkamera då det inte var allt för mörkt där man faktiskt såg norrskenet så jag är rätt så säker på att man kunde se det här^^ meeh dumma internet xD Aah okeej haha jaa, då borde man ju ha sett det väldigt tydligt också Ja Förra sommaren så var jag och min kompis på väg hem från badhuset efter nattbad då jag fick syn på norrsken och stannade vid vägkanten bara för att titta på det xD Hej 18 mar, 2015 12:20 |
|
Frivolt
Elev |
Luna Chang Åh, va mysigt haha
18 mar, 2015 12:21 |
|
Chaemy
Elev |
Jaa!
18 mar, 2015 12:22 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen