@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hängslebyxor
Elev |
Skrivet av Fellrendión: --- Alltså jag har hört folk säga på skoj att de skulle gömma någon i en resväska och ta med den på flyget men alltså jag hade aldrig hört någon som verkligen genomförde det... förrän nu. o.O http://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/man-smugglade-sin-fru-i-resv%C3%A4ska-%E2%80%93-helt-i-on%C3%B6dan/ar-AA9TDyb?ocid=UP97DHP Oj! Wtf altså mina kompisar säger det hela tiden (ska få plats med tre personer i mitt handbagage till Florida just nu .-.) och sen gör vi upp olika teorier på hur det skulle kunna fungera ![]() ![]()
18 mar, 2015 08:04 |
|
Borttagen
|
blä missade norrskenet..Dock var det sjukt dimmigt här så hade nog ändå inte kunnat se det.
På fredag är det solförmörkelse! jag har köpt glasögon så jag ska kunna titta på den! 18 mar, 2015 08:07 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: blä missade norrskenet..Dock var det sjukt dimmigt här så hade nog ändå inte kunnat se det. På fredag är det solförmörkelse! jag har köpt glasögon så jag ska kunna titta på den! Var köper man såna???? :O
18 mar, 2015 08:15 |
|
Borttagen
|
köpte dom här men de verkar tyvärr vara slutsålda =(
http://www.astrosweden.se/astrosolar-solformorkelseglasogon/22709-0 18 mar, 2015 08:22 |
|
Fellrendión
Elev |
18 mar, 2015 08:25 |
|
Hängslebyxor
Elev |
Är det bara jag som hatar när man ska gå ifrån frukostbordet men så lyckas ens favoritlåt börja spelas?
![]() ![]()
18 mar, 2015 08:33 |
|
Chaemy
Elev |
Sitter i skolan och typ kämpar för att inte gråta och skrika och slå sönder allt. Matte gör inte saken bättre alls. Jag har en dålig dag. En väldigt dålig dag.
18 mar, 2015 09:52 |
|
Sara Ravenclaw
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Åh nej! Vet någon annan var man kan få tag på såna? :'''''''''''''''''''( Jag fick av Illustrerad Vetenskap, och man kanske kan få tag på dem därifrån? Jag fick mina gratis eftersom att jag prenumererar på tidningen, men de kanske har så att man kan köpa dem eller något? De är som gamla 3D-glasögon men med plast som släpper in typ 0.001% solljus eller nåt sånt.. Om du känner någon som prenumererar på tidningen kanske du kan fråga om de tänker använda dem, annars? Btw, jag gillar din profilbild^^ ![]() ![]()
18 mar, 2015 10:38 |
|
Ithrenniel
Elev |
Är besviken... På att det inte var rätt paket som kom... Eller det var ju inte fel, men jag väntar på att annat paket mycket mer... Men tröjan som kom var urtjusig! :3 Och det som fanns i det andra paketet var väl också trevligt.
![]()
18 mar, 2015 10:48 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag älskar hur större delen av Sverige är extremt exalterade över norrskenet igår/inatt och själv orkade jag bara inte dra ut min rullgardin för att se på det, även om jag visste att det var där :'
Hej 18 mar, 2015 11:27 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen