@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trudor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trudor: Skrivet av Borttagen: Har alltså asflum i kväll....lol Själv ska man träna kl 10 imorn.. .__. Härligt! Själv ska man sova tills kl. 21.00 imorrn! .____________. (VALSMILEY!) Haha.. Once a gryff, always a gryff. 28 jan, 2012 21:24 |
|
Twix
Elev |
Bra man är när man sträcker lite på benet och kommer åt sladden så ens headset flyger av. xD
28 jan, 2012 21:24 |
|
Borttagen
|
HALLÅ! VAD ÄR EN Wfftitwff????? Alla hufflare har det på sin signatur!
28 jan, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fang: Nästan 2000 sidor... Jag har förväntningar till ett vackert tal. Oh jösses. Jag har redan en plan för det 28 jan, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fang: Nästan 2000 sidor... Jag har förväntningar till ett vackert tal. Oh jösses. Jag har redan en plan för det Sidan 2000 blir det bara gifs på! 28 jan, 2012 21:26 |
|
Trudor
Elev |
Skrivet av Twix: Bra man är när man sträcker lite på benet och kommer åt sladden så ens headset flyger av. xD Haha. Ja.. Once a gryff, always a gryff. 28 jan, 2012 21:27 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Borttagen: HALLÅ! VAD ÄR EN Wfftitwff????? Alla hufflare har det på sin signatur! Höhö, ja, varför tror du att alla Hufflare har det på sin signatur? 28 jan, 2012 21:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: HALLÅ! VAD ÄR EN Wfftitwff????? Alla hufflare har det på sin signatur! Höhö, ja, varför tror du att alla Hufflare har det på sin signatur? För att ni har något mystiskt i gärningen... 28 jan, 2012 21:29 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: HALLÅ! VAD ÄR EN Wfftitwff????? Alla hufflare har det på sin signatur! Höhö, ja, varför tror du att alla Hufflare har det på sin signatur? För att ni har något mystiskt i gärningen... Jag är hufflepuffare och jag har ingen Wfftitwff i signaturen. Iaf inte vad jag vet;o 28 jan, 2012 21:31 |
|
Ginnyy
Elev |
Jag ville skriva en bikt i Dagens bikt. men så var det tydligen jag själv som skrivit senaste inlägget
28 jan, 2012 21:32 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen