@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
17 mar, 2015 22:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Fastnade med att läsa om en massa spökhistorier och fascinerande berättelser/olösta konstiga försvinnanden osv. Väldigt spännande och fascinerande! Vart läser du? 17 mar, 2015 23:03 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Fastnade med att läsa om en massa spökhistorier och fascinerande berättelser/olösta konstiga försvinnanden osv. Väldigt spännande och fascinerande! Vart läser du? Här http://www.aspergerforum.se/riktigt-konstiga-historier-mysterier-etc-t39478.html 17 mar, 2015 23:06 |
|
Borttagen
|
Nån som är vaken? Vill bara påpeka att man kan se klart och tydligt norrsken i vissa delar av Sverige just nu.. asså även längre ner typ i Södermanland osv. Sjukt fint.
17 mar, 2015 23:50 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag hade precis lagt mej när mamma kommer in och frågar om jag kommer med ut o se norrskenet...så jag drar på mej en morgonrock o ett par skor o går ut.
20 före ett på natten stod jag på berget i morgonrock och kollade mot himlen. de var fint men nu är jag lite fruuusen 17 mar, 2015 23:52 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Jag hade precis lagt mej när mamma kommer in och frågar om jag kommer med ut o se norrskenet...så jag drar på mej en morgonrock o ett par skor o går ut. 20 före ett på natten stod jag på berget i morgonrock och kollade mot himlen. de var fint men nu är jag lite fruuusen Jag är så avundsjuk! D: Jag och mamma gick ut igårkväll men antingen så var det för disigt eller så kunde man bara inte se det där jag bor för vi såg inget.
18 mar, 2015 07:41 |
|
Fellrendión
Elev |
Fan jag sov ju. >________<
Norrskenet kunde ju till och med ses i Skåne läste jag.
18 mar, 2015 07:46 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Fan jag sov ju. >________< Norrskenet kunde ju till och med ses i Skåne läste jag. D:! Men någon gång i ditt liv får du nog se det om du verkligen, verkligen vill. Nu kanske inte viljestyrkan kan framkalla norrsken direkt men sådana här chanser är faktiskt inte helt unika.
18 mar, 2015 07:51 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag såg norrskenet men väldigt svagt.. det var mest som en spöklik dimma. :o
18 mar, 2015 07:55 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Fan jag sov ju. >________< Norrskenet kunde ju till och med ses i Skåne läste jag. D:! Men någon gång i ditt liv får du nog se det om du verkligen, verkligen vill. Nu kanske inte viljestyrkan kan framkalla norrsken direkt men sådana här chanser är faktiskt inte helt unika. Jag hoppas det. --- Alltså jag har hört folk säga på skoj att de skulle gömma någon i en resväska och ta med den på flyget men alltså jag hade aldrig hört någon som verkligen genomförde det... förrän nu. o.O http://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/man-smugglade-sin-fru-i-resv%C3%A4ska-%E2%80%93-helt-i-on%C3%B6dan/ar-AA9TDyb?ocid=UP97DHP
18 mar, 2015 07:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen