@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Idag har jag pluggat!
17 mar, 2015 20:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: De smäller raketer här utanför hörs det som O_o eller ja iaf nån bit bort.... någon som firar nyår några månader för sent? Eller vad? O_o don't like it...Tur att min katt inte blir så speciellt rädd för sånt! Raketer är så fruktansvärt överskattat och tråkigt ;o och om de nu ska envisas med att fortsätta rakethysteriet kan vi uppfinna "tystgående" istället tycker jag, för djurens skull..... och för alla som inte orkar lyssna.. 17 mar, 2015 20:07 |
|
LauraTree
Elev |
17 mar, 2015 20:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ju usch!Skrivet av Corazon: Skrivet av Borttagen: Mina strumpor är helt "noppriga". Jag gillar inte "noppror" Usch sånt är hemskt Precis 17 mar, 2015 20:07 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: De smäller raketer här utanför hörs det som O_o eller ja iaf nån bit bort.... någon som firar nyår några månader för sent? Eller vad? O_o don't like it...Tur att min katt inte blir så speciellt rädd för sånt! Raketer är så fruktansvärt överskattat och tråkigt ;o och om de nu ska envisas med att fortsätta rakethysteriet kan vi uppfinna "tystgående" istället tycker jag, för djurens skull..... och för alla som inte orkar lyssna.. Men eller hur! Alltså iofs tycker jag väldigt mycket om dom på nyår, fast föredrar att kommunen arragnerar något och så samlas folk på stan för något gemensamt. Det gillar jag. På nyår alltså, men annars..WHY?! Varför ska de ha sånt NU? -.- Ja eller hur..kan de inte ha tysta raketer istället? Så man fick titta men slapp höra! 17 mar, 2015 20:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: De smäller raketer här utanför hörs det som O_o eller ja iaf nån bit bort.... någon som firar nyår några månader för sent? Eller vad? O_o don't like it...Tur att min katt inte blir så speciellt rädd för sånt! Raketer är så fruktansvärt överskattat och tråkigt ;o och om de nu ska envisas med att fortsätta rakethysteriet kan vi uppfinna "tystgående" istället tycker jag, för djurens skull..... och för alla som inte orkar lyssna.. Men eller hur! Alltså iofs tycker jag väldigt mycket om dom på nyår, fast föredrar att kommunen arragnerar något och så samlas folk på stan för något gemensamt. Det gillar jag. På nyår alltså, men annars..WHY?! Varför ska de ha sånt NU? -.- Ja eller hur..kan de inte ha tysta raketer istället? Så man fick titta men slapp höra! Jaa, det kan vara väldigt fint och se på om det är något arrangerat (typ fyverkerifestival) men har mest kollat när det är utspritt och lite för ljust. för att bli fint ;x Sen så springer ju folk och smäller titt som tätt flera veckor innan nyårsafton också. 17 mar, 2015 20:16 |
|
Borttagen
|
Jag kanske får M i fysikstudenten! HOLY SHIT.
17 mar, 2015 20:18 |
|
potterflicka
Elev |
Paniken som uppstod när jag plötsligt hörde en mansröst rabbla upp något oviktigt.
Som tur var läste den där rösten bara upp ett sms, men herregud, fick nästan en hjärtattack. 17 mar, 2015 20:21 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: De smäller raketer här utanför hörs det som O_o eller ja iaf nån bit bort.... någon som firar nyår några månader för sent? Eller vad? O_o don't like it...Tur att min katt inte blir så speciellt rädd för sånt! Raketer är så fruktansvärt överskattat och tråkigt ;o och om de nu ska envisas med att fortsätta rakethysteriet kan vi uppfinna "tystgående" istället tycker jag, för djurens skull..... och för alla som inte orkar lyssna.. Men eller hur! Alltså iofs tycker jag väldigt mycket om dom på nyår, fast föredrar att kommunen arragnerar något och så samlas folk på stan för något gemensamt. Det gillar jag. På nyår alltså, men annars..WHY?! Varför ska de ha sånt NU? -.- Ja eller hur..kan de inte ha tysta raketer istället? Så man fick titta men slapp höra! Jaa, det kan vara väldigt fint och se på om det är något arrangerat (typ fyverkerifestival) men har mest kollat när det är utspritt och lite för ljust. för att bli fint ;x Sen så springer ju folk och smäller titt som tätt flera veckor innan nyårsafton också. Ja precis så! Men annars tycker jag bara att folk kan låta bli... Ja det å -.- och efter... har de ingen koll eller?? 17 mar, 2015 20:24 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Haha jag tänkte "Neej vad synd om dig!" innan jag läste sista raden och började skratta KILL ME PLZ. DE VARNADE INTE ENS INNAN JAG RÅKADE KLICKA BORT ALLA MINA FLIKAR PÅ EN GÅNG FAAAAAAAAN. JAG JOBBADE JU JÄTTEMYCKET MED ETT BLOGGINLÄGG OMG. EDIT: Blogginlägget räddades. HA HA! Jag är en skadeglädjedödare. För mig var det tvärt om. Jag skrattade ondskefullt åt henne när jag läste det första men leendet dödades när jag läste det sista. Spoiler: Tryck här för att visa!
17 mar, 2015 20:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen