@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hängslebyxor
Elev |
Låten fourfiveseconds är seriöst den finaste låten ever, speciellt för ett Rihanna och Beatles fan ♥
![]() ![]()
17 mar, 2015 19:51 |
|
Corazon
Elev |
Skrivet av Hängslebyxor: Låten fourfiveseconds är seriöst den finaste låten ever, speciellt för ett Rihanna och Beatles fan ♥ Ja den är så bra♥
17 mar, 2015 19:52 |
|
potterflicka
Elev |
Min bror köpte choklad till mig. Det är syskonkärlek.
17 mar, 2015 19:53 |
|
Frivolt
Elev |
Jag undrar vars mitt spel är ;O Och så har jag ont i skuldran typ, nedanför....fattar inte vad jag gjort O_o haha...
17 mar, 2015 19:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fairy Tale: Är det bara jag som hör i början av låten "What the fuck, Juan, the fuck, Juan" Är jag ensam om detta? Nope Tydligen så både ser och HÖR vi alla olika saker 17 mar, 2015 19:57 |
|
Borttagen
|
Mina strumpor är helt "noppriga". Jag gillar inte "noppror"
17 mar, 2015 19:58 |
|
Corazon
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mina strumpor är helt "noppriga". Jag gillar inte "noppror" Usch sånt är hemskt
17 mar, 2015 19:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Corazon: Skrivet av Borttagen: Mina strumpor är helt "noppriga". Jag gillar inte "noppror" Usch sånt är hemskt Precis 17 mar, 2015 20:00 |
|
Corazon
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Corazon: Skrivet av Borttagen: Mina strumpor är helt "noppriga". Jag gillar inte "noppror" Usch sånt är hemskt Precis Gillar i och för sig inte att ha på mig strumpor överhuvudtaget XD Förutom yllesockor och fluffiga strumpor
17 mar, 2015 20:01 |
|
Frivolt
Elev |
De smäller raketer här utanför hörs det som O_o eller ja iaf nån bit bort.... någon som firar nyår några månader för sent? Eller vad? O_o don't like it...Tur att min katt inte blir så speciellt rädd för sånt!
17 mar, 2015 20:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen