@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fairy Tale: Är det bara jag som hör i början av låten "What the fuck, Juan, the fuck, Juan" Är jag ensam om detta? Nope Nu är det det enda jag hör D: :' MOAHAHAHAHAHA >: )
17 mar, 2015 19:07 |
|
Fellrendión
Elev |
KILL ME PLZ. DE VARNADE INTE ENS INNAN JAG RÅKADE KLICKA BORT ALLA MINA FLIKAR PÅ EN GÅNG FAAAAAAAAN.
JAG JOBBADE JU JÄTTEMYCKET MED ETT BLOGGINLÄGG OMG. EDIT: Blogginlägget räddades. HA HA! Jag är en skadeglädjedödare.
17 mar, 2015 19:20 |
|
Luna Chang
Elev |
Beställde just lite böcker ♥
Hej 17 mar, 2015 19:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Haha jag tänkte "Neej vad synd om dig!" innan jag läste sista raden och började skrattaKILL ME PLZ. DE VARNADE INTE ENS INNAN JAG RÅKADE KLICKA BORT ALLA MINA FLIKAR PÅ EN GÅNG FAAAAAAAAN. JAG JOBBADE JU JÄTTEMYCKET MED ETT BLOGGINLÄGG OMG. EDIT: Blogginlägget räddades. HA HA! Jag är en skadeglädjedödare. 17 mar, 2015 19:28 |
|
Obliviate_
Elev |
jag skulle vilja vara en katt.
Bara ligga i soffan o jäsa hela dagarna och dom gångerna jag är vaken klappar någon på mig och ger mig mat. Hur ansöker jag? Kanske om jag övergår till hinduismen och beter mig riktigt bra så kanske jag kan återfödas till en katt? 17 mar, 2015 19:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Visst skulle de va skönt!!jag skulle vilja vara en katt. Bara ligga i soffan o jäsa hela dagarna och dom gångerna jag är vaken klappar någon på mig och ger mig mat. Hur ansöker jag? Kanske om jag övergår till hinduismen och beter mig riktigt bra så kanske jag kan återfödas till en katt? 17 mar, 2015 19:32 |
|
Afturelding
Elev |
Jag kom på att jag inte hade druckit något på hela dagen. Så jag drack en liter apelsinjuice.
Nu mår jag illa. ![]() ![]()
17 mar, 2015 19:44 |
|
Hängslebyxor
Elev |
S**t detta är mitt 600:de inlägg... Min förra användare blev raderad och jag var tvungen att skapa om denna för tre månader sen... Det är ett genomsnitt på 200 inlägg/månad, mugglis är fan inte nyttigt...
![]() ![]()
17 mar, 2015 19:48 |
|
Corazon
Elev |
Skrivet av Obliviate_: jag skulle vilja vara en katt. Bara ligga i soffan o jäsa hela dagarna och dom gångerna jag är vaken klappar någon på mig och ger mig mat. Hur ansöker jag? Kanske om jag övergår till hinduismen och beter mig riktigt bra så kanske jag kan återfödas till en katt? Åh this♥ Man får sova hela dagarna och ju fetare man är desto sötare tycker folk att man är hehe.
17 mar, 2015 19:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hängslebyxor: När jag var sjuk tror jag att jag skrev 200+ man blir beronende av denna undebara sida!!S**t detta är mitt 600:de inlägg... Min förra användare blev raderad och jag var tvungen att skapa om denna för tre månader sen... Det är ett genomsnitt på 200 inlägg/månad, mugglis är fan inte nyttigt... 17 mar, 2015 19:50 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen