@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Waters
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Waters: Skrivet av Hedwig96: Jag vill se på Modern Family säsong 6. MEN. DET. FINNS. JU. INGENSTANS. ÅHHHRRG Jag brukar titta på Modern Family på couchtuner och det funkar jättebra! De funkar inte för mej heller först ser de ju ut så här ![]() klickar jag på play kommer de bara de här ![]() Och klickar jag på watch now kommer de här upp och samma som den här sista händer när jag gjorde som Hängslebyxor skrev... jag förstår inte Tryck på krysset som syns typ vid den röda "knappen"! Annars kommer det upp sånt där
17 mar, 2015 16:24 |
|
Borttagen
|
So I may or may not be a tiny bit in love with Poldark ^-^
17 mar, 2015 16:54 |
|
Borttagen
|
jag är en så hemsk människa, min kompis råkade snubbla på idrotten och jag började garva .___.
17 mar, 2015 17:23 |
|
Lucy och Rose
Elev |
17 mar, 2015 17:55 |
|
Fellrendión
Elev |
17 mar, 2015 17:56 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fairy Tale: Är det bara jag som hör i början av låten "What the fuck, Juan, the fuck, Juan" Är jag ensam om detta? Nope Nu är det det enda jag hör D: :'
17 mar, 2015 17:58 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Waters: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Waters: Skrivet av Hedwig96: Jag vill se på Modern Family säsong 6. MEN. DET. FINNS. JU. INGENSTANS. ÅHHHRRG Jag brukar titta på Modern Family på couchtuner och det funkar jättebra! De funkar inte för mej heller först ser de ju ut så här ![]() klickar jag på play kommer de bara de här ![]() Och klickar jag på watch now kommer de här upp och samma som den här sista händer när jag gjorde som Hängslebyxor skrev... jag förstår inte Tryck på krysset som syns typ vid den röda "knappen"! Annars kommer det upp sånt där ÅH TACK, fick det att fungera nu!! går det att få text? Frivolt Ja jag menar det 17 mar, 2015 18:17 |
|
Waters
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Waters: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Waters: Skrivet av Hedwig96: Jag vill se på Modern Family säsong 6. MEN. DET. FINNS. JU. INGENSTANS. ÅHHHRRG Jag brukar titta på Modern Family på couchtuner och det funkar jättebra! De funkar inte för mej heller först ser de ju ut så här ![]() klickar jag på play kommer de bara de här ![]() Och klickar jag på watch now kommer de här upp och samma som den här sista händer när jag gjorde som Hängslebyxor skrev... jag förstår inte Tryck på krysset som syns typ vid den röda "knappen"! Annars kommer det upp sånt där ÅH TACK, fick det att fungera nu!! går det att få text? Vad bra
17 mar, 2015 18:41 |
|
Borttagen
|
Du är det bestämt! Jag och min bästis ska till Umeå i sommar
17 mar, 2015 18:51 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag förstår verkligen hur Suzanne Collins kom på idén att skriva Hungerspelen. Jag vet ju det sen innan då jag kollat upp det men jag har också tänkt mycket på det nu när jag för någon dag sen tittade på "Bachelorette" på TV och herregud vilket drama. Krossade hjärtan, folk som mår jättedåligt och så sänds det som en tv-serie. Detsamma med andra tv-program som typ Real Housewifes-skiten. De hade lika gärna sända livesändningar av alla världens många krig där de direktsänder när folk dör. Folk skulle antagligen bry sig men inte lyfta på fläsket och göra något. Det händer så många hemska saker i världen men det blir aldrig någon förändring. Istället sitter alla och bara blir vittnen till det som sker när vi tittar på nyheter och annat. Är vi verkligen så mycket bättre än The Capitol? Jag vet faktiskt inte... fast vad kan man egentligen göra? Inget heller. Allt det hemska fortsätter bara att hända. Jag vill typ klippa av kontakten med civilisationen och leva på anarkistiskt vis långt inne i skogen där ingen hittar mig. Om jag hade allt jag behövde skulle jag nog kunna leva så ändå. Jag och en annan har redan pratat om hur vi skulle kunna leva om det blev av. Det blev faktiskt ett förvånansvärt realistiskt och seriöst samtal. Jag är faktiskt inte särskilt för människostyret och pengaskiten heller. Byteshandel skulle vara mer praktiskt också..
17 mar, 2015 19:01 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen