@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Blev jättesugen på att spela ett gammalt PC-spel, men min dator är för ny för det spelet D: BUHU!! D: Vilket spel då? Robinson heter det Är de DOS-baserat? För isf är det krångligt att få det att fungera. Är det bara till tidigare Windows så kan man högerklicka på genvägen och välja Egenskaper -> Kompatibilitet -> Kryssa i "Kör detta program i kompabilitetsläge för Windows XP" Då borde det fungera. Oh ingen aning faktiskt :O Ska kolla!! Tack Fast ifall du har Windows 8 eller 8.1 så vet jag inte ifall det funkar Oh ja jag troor jag har 8 eller nått! Men kan pröva, annars får ja pröva på mammas dator, tror den har windows sju eller nått! Det är inte så svårt haha okeej 17 mar, 2015 13:54 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Överlevde dansen, igen hehe!! Nu ska jag göra nått..vet inte vad men nått xD lite sugen på att se nån film men vet inte vilken D: Eller nått avsnitt av nån serie...men vet inte vilken D: Modern family. haha xD typ de ända jag har i huvudet nu haha märker det jonej måste nog få bort de från tankarna lite. Har annat viktigare att tänka på... men nu ska jag iallafall sova så man orkar upp till den där skolan när den nu börjar så fruktansvärt tidigt imorgon Haha xD Äsh, e väl ba kul o ha nått sånt o tänka på nå jo. Ifall man nu int har nåt annat å tänka på Omigååd, det va tidigt xD Jag tycker typ halv åtta e tidigt xD haha!! Haha bäst o börja 14 Ja de gick inte riktigt som planerat, jag hade väckning på lite före 7. Av praktiska skäl måste man stiga upp och stänga av min väckarklocka.... jag vaknade 7:23 av mej själv, som tur.. o jag har ingen aning hur väckarklockan har stängt av sig, jag måste ha gjort de i sömnen Ja så sen hade jag ca 7 min på mej att klä på och skrapa bort den där jäkla isen från bilen... Igår hände faktiskt samma sak fast då steg jag upp och stängde av klockan när den ringde halv nio, lade mej igen och somnade förstås, så vaknade jag 9 o min kompis skulle söka mej kvart över... jag har ju tur som vaknar av mej själv iallafall så jag inte försover mej, även om de blir brått 17 mar, 2015 14:14 |
|
Fairy Tale
Elev |
Är det bara jag som hör i början av låten "What the fuck, Juan, the fuck, Juan" Är jag ensam om detta?
17 mar, 2015 14:34 |
|
Hedwig96
Elev |
Nu ska vi korka upp flaskan
![]() Och skåla För LauraTree på - årsdagen![]() ![]() 17 mar, 2015 14:58 |
|
Hinny
Elev |
17 mar, 2015 15:24 |
|
Borttagen
|
Fan också! Insurgent är slut överallt, på bokhandeln och biblioteket, hittar ingen trilogi, hittar den ej på engelska eller franska, Kommer ej hinna få den.... Faan!
17 mar, 2015 15:38 |
|
Corazon
Elev |
17 mar, 2015 15:38 |
|
Borttagen
|
Det kom fram någon jävla tjej till mig nyss och frågade vad klockan var och när bussen skulle komma. Till saken hör att hom själv höll på med sin egen mobil och det var en tidtabell bakom mig.
Eftersom hon fortsatte ställa skumma frågor så kollade jag upp på appen om det var förseningar och liknande, då stod hon skitnära och kollade ner i min telefon. Berättade att den då skulle komma en viss tid, då frågade hln om tiden IGEN. Vad fan? Tillägg: hon åkte två stationer. Det är inte långt mellan stationerna här. 17 mar, 2015 15:54 |
|
Frivolt
Elev |
Hedwig96 haha omg
17 mar, 2015 15:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fairy Tale: Är det bara jag som hör i början av låten "What the fuck, Juan, the fuck, Juan" Är jag ensam om detta? Nope 17 mar, 2015 16:22 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen