@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Blev jättesugen på att spela ett gammalt PC-spel, men min dator är för ny för det spelet D: BUHU!! D:
17 mar, 2015 11:44 |
|
Solkatten
Elev |
Drömde att jag var med i Hungerspelen. Det var hemskt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 mar, 2015 12:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Blev jättesugen på att spela ett gammalt PC-spel, men min dator är för ny för det spelet D: BUHU!! D: Vilket spel då? 17 mar, 2015 12:57 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Blev jättesugen på att spela ett gammalt PC-spel, men min dator är för ny för det spelet D: BUHU!! D: Vilket spel då? Robinson heter det 17 mar, 2015 13:00 |
|
potterflicka
Elev |
Jag vill hem.
17 mar, 2015 13:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Blev jättesugen på att spela ett gammalt PC-spel, men min dator är för ny för det spelet D: BUHU!! D: Vilket spel då? Robinson heter det Är de DOS-baserat? För isf är det krångligt att få det att fungera. Är det bara till tidigare Windows så kan man högerklicka på genvägen och välja Egenskaper -> Kompatibilitet -> Kryssa i "Kör detta program i kompabilitetsläge för Windows XP" Då borde det fungera. 17 mar, 2015 13:08 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Blev jättesugen på att spela ett gammalt PC-spel, men min dator är för ny för det spelet D: BUHU!! D: Vilket spel då? Robinson heter det Är de DOS-baserat? För isf är det krångligt att få det att fungera. Är det bara till tidigare Windows så kan man högerklicka på genvägen och välja Egenskaper -> Kompatibilitet -> Kryssa i "Kör detta program i kompabilitetsläge för Windows XP" Då borde det fungera. Oh ingen aning faktiskt :O Ska kolla!! Tack 17 mar, 2015 13:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Blev jättesugen på att spela ett gammalt PC-spel, men min dator är för ny för det spelet D: BUHU!! D: Vilket spel då? Robinson heter det Är de DOS-baserat? För isf är det krångligt att få det att fungera. Är det bara till tidigare Windows så kan man högerklicka på genvägen och välja Egenskaper -> Kompatibilitet -> Kryssa i "Kör detta program i kompabilitetsläge för Windows XP" Då borde det fungera. Oh ingen aning faktiskt :O Ska kolla!! Tack Fast ifall du har Windows 8 eller 8.1 så vet jag inte ifall det funkar 17 mar, 2015 13:41 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Blev jättesugen på att spela ett gammalt PC-spel, men min dator är för ny för det spelet D: BUHU!! D: Vilket spel då? Robinson heter det Är de DOS-baserat? För isf är det krångligt att få det att fungera. Är det bara till tidigare Windows så kan man högerklicka på genvägen och välja Egenskaper -> Kompatibilitet -> Kryssa i "Kör detta program i kompabilitetsläge för Windows XP" Då borde det fungera. Oh ingen aning faktiskt :O Ska kolla!! Tack Fast ifall du har Windows 8 eller 8.1 så vet jag inte ifall det funkar Oh ja jag troor jag har 8 eller nått! Men kan pröva, annars får ja pröva på mammas dator, tror den har windows sju eller nått! 17 mar, 2015 13:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Blev jättesugen på att spela ett gammalt PC-spel, men min dator är för ny för det spelet D: BUHU!! D: Vilket spel då? Robinson heter det Är de DOS-baserat? För isf är det krångligt att få det att fungera. Är det bara till tidigare Windows så kan man högerklicka på genvägen och välja Egenskaper -> Kompatibilitet -> Kryssa i "Kör detta program i kompabilitetsläge för Windows XP" Då borde det fungera. Oh ingen aning faktiskt :O Ska kolla!! Tack Fast ifall du har Windows 8 eller 8.1 så vet jag inte ifall det funkar Oh ja jag troor jag har 8 eller nått! Men kan pröva, annars får ja pröva på mammas dator, tror den har windows sju eller nått! Det är inte så svårt 17 mar, 2015 13:52 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen