Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19761 19762 19763 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Blev jättesugen på att spela ett gammalt PC-spel, men min dator är för ny för det spelet D: BUHU!! D:

17 mar, 2015 11:44

Solkatten
Elev

Avatar


Drömde att jag var med i Hungerspelen. Det var hemskt.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 mar, 2015 12:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Blev jättesugen på att spela ett gammalt PC-spel, men min dator är för ny för det spelet D: BUHU!! D:


Vilket spel då?

17 mar, 2015 12:57

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Blev jättesugen på att spela ett gammalt PC-spel, men min dator är för ny för det spelet D: BUHU!! D:


Vilket spel då?


Robinson heter det Man spelar då Robinson som kommer till en ö och där får man först kolla runt på ön, leta mat och vatten (typ bananer och en kokosnöt) göra upp eld osv. Sen ska man göra en eld o sen ska man rädda fredag! Sen ska man in i nått piratskeppsvrak och sen typ spela luffarshack med pirater osv Älskade det spelet när jag va liten! Vill spela det igen D:

17 mar, 2015 13:00

potterflicka
Elev

Avatar


Jag vill hem.

17 mar, 2015 13:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Blev jättesugen på att spela ett gammalt PC-spel, men min dator är för ny för det spelet D: BUHU!! D:


Vilket spel då?


Robinson heter det Man spelar då Robinson som kommer till en ö och där får man först kolla runt på ön, leta mat och vatten (typ bananer och en kokosnöt) göra upp eld osv. Sen ska man göra en eld o sen ska man rädda fredag! Sen ska man in i nått piratskeppsvrak och sen typ spela luffarshack med pirater osv Älskade det spelet när jag va liten! Vill spela det igen D:


Är de DOS-baserat? För isf är det krångligt att få det att fungera. Är det bara till tidigare Windows så kan man högerklicka på genvägen och välja Egenskaper -> Kompatibilitet -> Kryssa i "Kör detta program i kompabilitetsläge för Windows XP"

Då borde det fungera.

17 mar, 2015 13:08

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Blev jättesugen på att spela ett gammalt PC-spel, men min dator är för ny för det spelet D: BUHU!! D:


Vilket spel då?


Robinson heter det Man spelar då Robinson som kommer till en ö och där får man först kolla runt på ön, leta mat och vatten (typ bananer och en kokosnöt) göra upp eld osv. Sen ska man göra en eld o sen ska man rädda fredag! Sen ska man in i nått piratskeppsvrak och sen typ spela luffarshack med pirater osv Älskade det spelet när jag va liten! Vill spela det igen D:


Är de DOS-baserat? För isf är det krångligt att få det att fungera. Är det bara till tidigare Windows så kan man högerklicka på genvägen och välja Egenskaper -> Kompatibilitet -> Kryssa i "Kör detta program i kompabilitetsläge för Windows XP"

Då borde det fungera.


Oh ingen aning faktiskt :O Ska kolla!! Tack hoppas det ska funka!! ;O Ska kolla!

17 mar, 2015 13:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Blev jättesugen på att spela ett gammalt PC-spel, men min dator är för ny för det spelet D: BUHU!! D:


Vilket spel då?


Robinson heter det Man spelar då Robinson som kommer till en ö och där får man först kolla runt på ön, leta mat och vatten (typ bananer och en kokosnöt) göra upp eld osv. Sen ska man göra en eld o sen ska man rädda fredag! Sen ska man in i nått piratskeppsvrak och sen typ spela luffarshack med pirater osv Älskade det spelet när jag va liten! Vill spela det igen D:


Är de DOS-baserat? För isf är det krångligt att få det att fungera. Är det bara till tidigare Windows så kan man högerklicka på genvägen och välja Egenskaper -> Kompatibilitet -> Kryssa i "Kör detta program i kompabilitetsläge för Windows XP"

Då borde det fungera.


Oh ingen aning faktiskt :O Ska kolla!! Tack hoppas det ska funka!! ;O Ska kolla!


Fast ifall du har Windows 8 eller 8.1 så vet jag inte ifall det funkar Sitter själv med 7 och har aldrig direkt använt 8... Vet inte ens ifall högerklick funkar likadant på 8 som med tidigare Windows...

17 mar, 2015 13:41

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Blev jättesugen på att spela ett gammalt PC-spel, men min dator är för ny för det spelet D: BUHU!! D:


Vilket spel då?


Robinson heter det Man spelar då Robinson som kommer till en ö och där får man först kolla runt på ön, leta mat och vatten (typ bananer och en kokosnöt) göra upp eld osv. Sen ska man göra en eld o sen ska man rädda fredag! Sen ska man in i nått piratskeppsvrak och sen typ spela luffarshack med pirater osv Älskade det spelet när jag va liten! Vill spela det igen D:


Är de DOS-baserat? För isf är det krångligt att få det att fungera. Är det bara till tidigare Windows så kan man högerklicka på genvägen och välja Egenskaper -> Kompatibilitet -> Kryssa i "Kör detta program i kompabilitetsläge för Windows XP"

Då borde det fungera.


Oh ingen aning faktiskt :O Ska kolla!! Tack hoppas det ska funka!! ;O Ska kolla!


Fast ifall du har Windows 8 eller 8.1 så vet jag inte ifall det funkar Sitter själv med 7 och har aldrig direkt använt 8... Vet inte ens ifall högerklick funkar likadant på 8 som med tidigare Windows...


Oh ja jag troor jag har 8 eller nått! Men kan pröva, annars får ja pröva på mammas dator, tror den har windows sju eller nått!

17 mar, 2015 13:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Blev jättesugen på att spela ett gammalt PC-spel, men min dator är för ny för det spelet D: BUHU!! D:


Vilket spel då?


Robinson heter det Man spelar då Robinson som kommer till en ö och där får man först kolla runt på ön, leta mat och vatten (typ bananer och en kokosnöt) göra upp eld osv. Sen ska man göra en eld o sen ska man rädda fredag! Sen ska man in i nått piratskeppsvrak och sen typ spela luffarshack med pirater osv Älskade det spelet när jag va liten! Vill spela det igen D:


Är de DOS-baserat? För isf är det krångligt att få det att fungera. Är det bara till tidigare Windows så kan man högerklicka på genvägen och välja Egenskaper -> Kompatibilitet -> Kryssa i "Kör detta program i kompabilitetsläge för Windows XP"

Då borde det fungera.


Oh ingen aning faktiskt :O Ska kolla!! Tack hoppas det ska funka!! ;O Ska kolla!


Fast ifall du har Windows 8 eller 8.1 så vet jag inte ifall det funkar Sitter själv med 7 och har aldrig direkt använt 8... Vet inte ens ifall högerklick funkar likadant på 8 som med tidigare Windows...


Oh ja jag troor jag har 8 eller nått! Men kan pröva, annars får ja pröva på mammas dator, tror den har windows sju eller nått!


Det är inte så svårt 8s startskärm ser ut som en surfplatta. 7s startskärm är skrivbordet och ser ut som en dator

17 mar, 2015 13:52

1 2 3 ... 19761 19762 19763 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.