@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Borde gå och lägga mig men har det så trevligt, sitter och boundar med min ena medboende
16 mar, 2015 23:03 |
|
Borttagen
|
Ibland undrar man saker.
Typ som varför det låg en knappnål på golvet i mitt rum som min fot hittade tidigare idag 16 mar, 2015 23:05 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Överlevde dansen, igen hehe!! Nu ska jag göra nått..vet inte vad men nått xD lite sugen på att se nån film men vet inte vilken D: Eller nått avsnitt av nån serie...men vet inte vilken D: Modern family. haha xD typ de ända jag har i huvudet nu haha märker det jonej måste nog få bort de från tankarna lite. Har annat viktigare att tänka på... men nu ska jag iallafall sova så man orkar upp till den där skolan när den nu börjar så fruktansvärt tidigt imorgon 16 mar, 2015 23:06 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Överlevde dansen, igen hehe!! Nu ska jag göra nått..vet inte vad men nått xD lite sugen på att se nån film men vet inte vilken D: Eller nått avsnitt av nån serie...men vet inte vilken D: Modern family. haha xD typ de ända jag har i huvudet nu haha märker det jonej måste nog få bort de från tankarna lite. Har annat viktigare att tänka på... men nu ska jag iallafall sova så man orkar upp till den där skolan när den nu börjar så fruktansvärt tidigt imorgon Haha xD Äsh, e väl ba kul o ha nått sånt o tänka på 16 mar, 2015 23:14 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Överlevde dansen, igen hehe!! Nu ska jag göra nått..vet inte vad men nått xD lite sugen på att se nån film men vet inte vilken D: Eller nått avsnitt av nån serie...men vet inte vilken D: Modern family. haha xD typ de ända jag har i huvudet nu haha märker det jonej måste nog få bort de från tankarna lite. Har annat viktigare att tänka på... men nu ska jag iallafall sova så man orkar upp till den där skolan när den nu börjar så fruktansvärt tidigt imorgon Haha xD Äsh, e väl ba kul o ha nått sånt o tänka på nå jo. Ifall man nu int har nåt annat å tänka på Jag är liksom van att vara uppe på natten lite längre 16 mar, 2015 23:21 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Överlevde dansen, igen hehe!! Nu ska jag göra nått..vet inte vad men nått xD lite sugen på att se nån film men vet inte vilken D: Eller nått avsnitt av nån serie...men vet inte vilken D: Modern family. haha xD typ de ända jag har i huvudet nu haha märker det jonej måste nog få bort de från tankarna lite. Har annat viktigare att tänka på... men nu ska jag iallafall sova så man orkar upp till den där skolan när den nu börjar så fruktansvärt tidigt imorgon Haha xD Äsh, e väl ba kul o ha nått sånt o tänka på nå jo. Ifall man nu int har nåt annat å tänka på Omigååd, det va tidigt xD Jag tycker typ halv åtta e tidigt xD haha!! Haha bäst o börja 14 16 mar, 2015 23:22 |
|
Chaemy
Elev |
Jag har ett prov idag som jag knappt har övat till alls. Jag måste verkligen skärpa till mig med det här.
17 mar, 2015 06:57 |
|
potterflicka
Elev |
Råkade somna med linser inatt. Woops.
17 mar, 2015 07:23 |
|
Afturelding
Elev |
17 mar, 2015 07:39 |
|
Hängslebyxor
Elev |
Ska man kanske klä på sig?..., fast näe det är ju en timme kvar tills jag ska till stan, jag klarar mig i pyamas
![]() ![]()
17 mar, 2015 11:06 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen