Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 1975 1976 1977 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
scarhead
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Någon som kan säga ett bra smeknamn från Harry potter serierna? :]

Devisesstenhemligheternakammarefångenfrånazkabanflammandebägarenfenixordenhalvblodsprinsendödsrelikerna- serien!

haha alltså snyggt jobbat mannen! Men jag menar mer typ, scarhead, ferret, the boy who lived osv
oh damn, det var ett snyggt smeknamn. men the weasel borde väl räknas med?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

28 jan, 2012 21:15

lillamymin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Någon som kan säga ett bra smeknamn från Harry potter serierna? :]

Devisesstenhemligheternakammarefångenfrånazkabanflammandebägarenfenixordenhalvblodsprinsendödsrelikerna- serien!

haha alltså snyggt jobbat mannen! Men jag menar mer typ, scarhead, ferret, the boy who lived osv


Snuffles
Wheezy
Weatherby
Potty
Loony

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

28 jan, 2012 21:16

Detta inlägg ändrades senast 2012-01-28 kl. 21:18
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Någon som kan säga ett bra smeknamn från Harry potter serierna? :]

Devisesstenhemligheternakammarefångenfrånazkabanflammandebägarenfenixordenhalvblodsprinsendödsrelikerna- serien!

haha alltså snyggt jobbat mannen! Men jag menar mer typ, scarhead, ferret, the boy who lived osv

Hrm.... kanske typ.... "DETFINNSENKARAKTÄRIHPSOMHETERAVIFORS!"?

Fast du kanske vill ha:
......

(vad ska jag skriva här?)

28 jan, 2012 21:16

scarhead
Lärare

Avatar


.... om Harry har smeknamnet scarhead,
och jag heter scarhead.
är jag delvis Harry då? delar vi något speciellt?
jag har faktiskt ett ärr vid mitt ögonbryn...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

28 jan, 2012 21:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av scarhead:
.... om Harry har smeknamnet scarhead,
och jag heter scarhead.
är jag delvis Harry då? delar vi något speciellt?
jag har faktiskt ett ärr vid mitt ögonbryn...

Du är en av Harrys horrokruxer!

28 jan, 2012 21:18

Trudor
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Någon som kan säga ett bra smeknamn från Harry potter serierna? :]

Devisesstenhemligheternakammarefångenfrånazkabanflammandebägarenfenixordenhalvblodsprinsendödsrelikerna- serien!

haha alltså snyggt jobbat mannen! Men jag menar mer typ, scarhead, ferret, the boy who lived osv


Föredrar "The boy who lived".. Typ.

Once a gryff, always a gryff.

28 jan, 2012 21:19

Borttagen

Avatar


Har alltså asflum i kväll....lol

28 jan, 2012 21:19

Trudor
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Har alltså asflum i kväll....lol




Själv ska man träna kl 10 imorn.. .__.

Once a gryff, always a gryff.

28 jan, 2012 21:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Trudor:
Skrivet av Borttagen:
Har alltså asflum i kväll....lol




Själv ska man träna kl 10 imorn.. .__.

Härligt! Själv ska man sova tills kl. 21.00 imorrn!
.____________. (VALSMILEY!)

28 jan, 2012 21:22

scarhead
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av scarhead:
.... om Harry har smeknamnet scarhead,
och jag heter scarhead.
är jag delvis Harry då? delar vi något speciellt?
jag har faktiskt ett ärr vid mitt ögonbryn...

Du är en av Harrys horrokruxer!
omg!!!
jag är en del av Harrys själ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

28 jan, 2012 21:22

1 2 3 ... 1975 1976 1977 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.