@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: oh damn, det var ett snyggt smeknamn. men the weasel borde väl räknas med?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Någon som kan säga ett bra smeknamn från Harry potter serierna? :] Devisesstenhemligheternakammarefångenfrånazkabanflammandebägarenfenixordenhalvblodsprinsendödsrelikerna- serien! haha alltså snyggt jobbat mannen! 28 jan, 2012 21:15 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Någon som kan säga ett bra smeknamn från Harry potter serierna? :] Devisesstenhemligheternakammarefångenfrånazkabanflammandebägarenfenixordenhalvblodsprinsendödsrelikerna- serien! haha alltså snyggt jobbat mannen! Snuffles Wheezy Weatherby Potty Loony Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 28 jan, 2012 21:16
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-28 kl. 21:18
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Någon som kan säga ett bra smeknamn från Harry potter serierna? :] Devisesstenhemligheternakammarefångenfrånazkabanflammandebägarenfenixordenhalvblodsprinsendödsrelikerna- serien! haha alltså snyggt jobbat mannen! Hrm.... kanske typ.... "DETFINNSENKARAKTÄRIHPSOMHETERAVIFORS!"? Fast du kanske vill ha: ...... (vad ska jag skriva här?) 28 jan, 2012 21:16 |
|
scarhead
Lärare |
.... om Harry har smeknamnet scarhead,
och jag heter scarhead. är jag delvis Harry då? delar vi något speciellt? jag har faktiskt ett ärr vid mitt ögonbryn... 28 jan, 2012 21:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: .... om Harry har smeknamnet scarhead, och jag heter scarhead. är jag delvis Harry då? delar vi något speciellt? jag har faktiskt ett ärr vid mitt ögonbryn... Du är en av Harrys horrokruxer! 28 jan, 2012 21:18 |
|
Trudor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Någon som kan säga ett bra smeknamn från Harry potter serierna? :] Devisesstenhemligheternakammarefångenfrånazkabanflammandebägarenfenixordenhalvblodsprinsendödsrelikerna- serien! haha alltså snyggt jobbat mannen! Föredrar "The boy who lived".. Typ. Once a gryff, always a gryff. 28 jan, 2012 21:19 |
|
Borttagen
|
Har alltså asflum i kväll....lol
28 jan, 2012 21:19 |
|
Trudor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har alltså asflum i kväll....lol Själv ska man träna kl 10 imorn.. .__. Once a gryff, always a gryff. 28 jan, 2012 21:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Trudor: Skrivet av Borttagen: Har alltså asflum i kväll....lol Själv ska man träna kl 10 imorn.. .__. Härligt! Själv ska man sova tills kl. 21.00 imorrn! .____________. (VALSMILEY!) 28 jan, 2012 21:22 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: omg!!!Skrivet av scarhead: .... om Harry har smeknamnet scarhead, och jag heter scarhead. är jag delvis Harry då? delar vi något speciellt? jag har faktiskt ett ärr vid mitt ögonbryn... Du är en av Harrys horrokruxer! jag är en del av Harrys själ♥ 28 jan, 2012 21:22 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen