@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Waters
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Jag vill se på Modern Family säsong 6. MEN. DET. FINNS. JU. INGENSTANS. ÅHHHRRG Jag brukar titta på Modern Family på couchtuner och det funkar jättebra!
16 mar, 2015 21:04 |
|
potterflicka
Elev |
Skrivet av Dream: en ny kille har börjat i min skola......... åh så jobbig! alltså arghhh han förstör all form av lugn som jag nu har. han behöver CHILLA -.- i don't need this. not at all.... Wow, minns när en ny kille började i min klass. Gillade honom inte, och han gillade inte mig. Spoiler: Tryck här för att visa! Förhoppningsvis bättrar sig killen på din nya skola :-) 16 mar, 2015 21:08 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Hängslebyxor: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Hängslebyxor: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Hängslebyxor: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Hängslebyxor: Skrivet av Hedwig96: Jag vill se på Modern Family säsong 6. MEN. DET. FINNS. JU. INGENSTANS. ÅHHHRRG åh, jag vet,. Leta lite på watchseries.to där ser jag på glee varje lördag så modern family borde finnas där Åååh tack Men vänta lite måste man ha nåt konto där..? De står att man ska skriva in kortnummer o sånt.. Nej det behöver man inte!! Det funkar inte :O de står att man måste ha ett konto Konstigt, det funkar för mig O.O Alltså jag söker efter serien och väljer avsnitt, och så tar jag på watch now o sen när jag klickar på play, står de att man måste vara inloggad.. Eller gör jag nåt helt fel? Jaha, haha, ja det gör du, det är enklas om du går in på det avsnittet som du vill kolla på och sedan klickar på Gorilla eller Daclips länken och sedan får du försöka att klicka bort alla reklamer (och det är MÅNGA) tills du kommer fram till avsnittet Jag är sämst på förklaringar men hoppas att du fattade! okeeeej Har du alltså sett på Modern Family också? 16 mar, 2015 21:11 |
|
Borttagen
|
Den värsta smärtan måste nog ändå vara att få citronsaft i ett sår.:c
16 mar, 2015 21:19 |
|
Dream
Elev |
potterflicka;
Åh nej :c Han verkar vara en riktig idiot! :o Den här killen är allmänt dryg och irriterande. Vi skulle gå till biblioteket och låna en bok till svenskan och såklart måste han gå med värsta högtalaren som skriker ut hans pissmusik. Arghhh. Nä, jag pallar inte med honom. Han är en bortskämd skitunge och jag vill bara slå till honom.. D: Tack! ^^ Kommer göra mitt bästa för att hålla mig borta från honom. Sure thing.
16 mar, 2015 21:21 |
|
potterflicka
Elev |
Skrivet av Dream: potterflicka; Åh nej :c Han verkar vara en riktig idiot! :o Den här killen är allmänt dryg och irriterande. Vi skulle gå till biblioteket och låna en bok till svenskan och såklart måste han gå med värsta högtalaren som skriker ut hans pissmusik. Arghhh. Nä, jag pallar inte med honom. Han är en bortskämd skitunge och jag vill bara slå till honom.. D: Tack! ^^ Kommer göra mitt bästa för att hålla mig borta från honom. Sure thing. Irriterande människor är det värsta som finns, särskilt när dem är medvetna om att dem är jobbiga. Det är bra att du håller dig undan i alla fall! 16 mar, 2015 21:25 |
|
Solkatten
Elev |
Mitt hår stinker fortfarande av ett värmeskydd jag använde kanske fem timmar sedan. Hur får jag bort lukten förutom att tvätta det?? ;-;
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 mar, 2015 21:25 |
|
Dream
Elev |
potterflicka, Exakt! Fattar att man kan vara jobbig ibland, men dryghet är bland det värsta jag vet! *ryser*
♥
16 mar, 2015 21:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Den värsta smärtan måste nog ändå vara att få citronsaft i ett sår.:c Ajajajaj. Hörde att salt renade sår någon gång, så jag hällde salt i ett sår som var mellan två fingrar. Sedan hade jag ont i hela handen i två dagar Min parallellklassledare, skar chili och råkade skära sig i fingret. Chili+sår=aj. 16 mar, 2015 21:30 |
|
potterflicka
Elev |
Jag hade matjour idag.
Först fick jag och min kompis stå och packa upp varor till hemkunskapen, och sedan knalla upp till matsalen. Vi fick gå omkring med en städvagn och torka bord som är fyllda med ketchup och makaroner. Dessutom skrattade folk åt oss :-( Vi gick förbi några killar som vi har gått i samma klass som, och vi hör en av dem säga till en annan '' ey, är inte båda dem dina ex? '' Min kompis var tillsammans med den där snubben i två veckor, och jag i två minuter ♥ 16 mar, 2015 21:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen