@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
16 mar, 2015 20:07 |
|
cikki
Elev |
Ja, ungefär så!
16 mar, 2015 20:11 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Hängslebyxor: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Hängslebyxor: Skrivet av Hedwig96: Jag vill se på Modern Family säsong 6. MEN. DET. FINNS. JU. INGENSTANS. ÅHHHRRG åh, jag vet,. Leta lite på watchseries.to där ser jag på glee varje lördag så modern family borde finnas där Åååh tack Men vänta lite måste man ha nåt konto där..? De står att man ska skriva in kortnummer o sånt.. Nej det behöver man inte!! Det funkar inte :O de står att man måste ha ett konto 16 mar, 2015 20:13 |
|
Emma Granger
Elev |
var kan man kolla på oth någonstans?
Trött tjej <333 16 mar, 2015 20:28 |
|
Hängslebyxor
Elev |
Skrivet av Emma Granger: var kan man kolla på oth någonstans? Swefilmer Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Hängslebyxor: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Hängslebyxor: Skrivet av Hedwig96: [color=LIME]Jag vill se på Modern Family säsong 6. MEN. DET. FINNS. JU. INGENSTANS. ÅHHHRRG åh, jag vet,. Leta lite på watchseries.to där ser jag på glee varje lördag så modern family borde finnas där Åååh tack Men vänta lite måste man ha nåt konto där..? De står att man ska skriva in kortnummer o sånt.. Nej det behöver man inte!! Det funkar inte :O de står att man måste ha ett konto Konstigt, det funkar för mig O.O[/color] ![]() ![]()
16 mar, 2015 20:32 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Hängslebyxor: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Hängslebyxor: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Hängslebyxor: Skrivet av Hedwig96: Jag vill se på Modern Family säsong 6. MEN. DET. FINNS. JU. INGENSTANS. ÅHHHRRG åh, jag vet,. Leta lite på watchseries.to där ser jag på glee varje lördag så modern family borde finnas där Åååh tack Men vänta lite måste man ha nåt konto där..? De står att man ska skriva in kortnummer o sånt.. Nej det behöver man inte!! Det funkar inte :O de står att man måste ha ett konto Konstigt, det funkar för mig O.O Alltså jag söker efter serien och väljer avsnitt, och så tar jag på watch now o sen när jag klickar på play, står de att man måste vara inloggad.. Eller gör jag nåt helt fel? 16 mar, 2015 20:42 |
|
Hängslebyxor
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Hängslebyxor: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Hängslebyxor: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Hängslebyxor: Skrivet av Hedwig96: Jag vill se på Modern Family säsong 6. MEN. DET. FINNS. JU. INGENSTANS. ÅHHHRRG åh, jag vet,. Leta lite på watchseries.to där ser jag på glee varje lördag så modern family borde finnas där Åååh tack Men vänta lite måste man ha nåt konto där..? De står att man ska skriva in kortnummer o sånt.. Nej det behöver man inte!! Det funkar inte :O de står att man måste ha ett konto Konstigt, det funkar för mig O.O Alltså jag söker efter serien och väljer avsnitt, och så tar jag på watch now o sen när jag klickar på play, står de att man måste vara inloggad.. Eller gör jag nåt helt fel? Jaha, haha, ja det gör du, det är enklas om du går in på det avsnittet som du vill kolla på och sedan klickar på Gorilla eller Daclips länken och sedan får du försöka att klicka bort alla reklamer (och det är MÅNGA) tills du kommer fram till avsnittet Jag är sämst på förklaringar men hoppas att du fattade! ![]() ![]()
16 mar, 2015 20:45 |
|
Fellrendión
Elev |
16 mar, 2015 20:49 |
|
Borttagen
|
alltså satan min klass suger. jag var sjuk förra fyke lektionen och de har antecknat en massa, men ALLA VÄGRAR SKICKA BILD PÅ DET goddammit jag har frågat två gånger. vi har prov snart. uhh
16 mar, 2015 21:02 |
|
Dream
Elev |
en ny kille har börjat i min skola......... åh så jobbig! alltså arghhh han förstör all form av lugn som jag nu har.
han behöver CHILLA -.- i don't need this. not at all.... ![]()
16 mar, 2015 21:04 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen