@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fick årets första ägg idag.
15 mar, 2015 20:38 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Vem var det här som hade sett Sucker Punch?????? PLEASE JAG MÅSTE UGGLA!!!! Nu har du skrivit Sucker Punch så många gånger i den här tråden att jag ger med mig och ser den xD Ow, förlåt! XD Jag hoppas verkligen inte att jag spammade... för mycket... men vad bra att du tänker se den. Ibland löser det sig faktiskt att spamma. ![]() Nej men allvarligt den är faktiskt jättebra så det borde du verkligen! ^__^
15 mar, 2015 20:40 |
|
Borttagen
|
inte så mysigt att fara ut och springa skitnödig med våt sportbh. bara så ni vet. lär er av mina misstag.
15 mar, 2015 21:16 |
|
Borttagen
|
Nu är jag Master Of Death! Hade som mål att ha över hundra tummar när jag blev det, i skrivande stund har jag +126. Hela dagen har jag låtit li att skriva på massa ställen för att bli MoD vid bra tidpunkt, som nu, men nu kände jag att jag inte kunde dra ut på det mer. Här nedan vill jag tacka några extra speciella mugglisar som förtjänar att stå med här! Observera att jag bara har de som jag har ugglat konternueligt med här, jag har bytt en uggla eller två med många andra, så jag tycker om alla ändå, ta det inte som en diss att inte stå här!
H@nna - Du var den första medlem jag hade en ordentlig ugglekonversation (ej inberäknat min kusin) med och dina ff:s var de första jag läste. Du är en jätterolig och jättesnäll vän, glöm inte det! Sedan är vi två mugglis otp också... Och vi är ju tydligen bff's också! P.s. Det var faktiskt du som inspirerade mig att börja skriva på en egen ff! Och du är mycket bättre än mig på att skriva, oavsett vad du säger! ♥ agnestina - Jag minns första meddelandet från dig, bättre har jag nog aldrig fått!: Hej! Jo, om jag ska gå rakt på sak: går du på ****** i Örebro? Okej, det där blev awkward...xD" Du är en jätteschysst och rolig vän! Vi har inte pratats speciellt mycket irl, men å andra sidan brukar vi vanligen bara träffa varandra vid skåpen på tisdagar, onsdagar och fredagar, så... ♥ hermione granger12 - Du var den första vännen jag ugglade kontinuerligt med och du var väldigt snäll redan från början. Du är en superrolig vän och i har pratat om både myskoxar och Prosit (var det Prosit?) XD! ♥ illusionofcool - Två nattugglor som gillar att uggla, kan det bli bättre? Man har alltid tidsfördriv när du är inne, och vi kan ha så långa konversationer att vi måste radera allt som har skrivits runt tre gånger under tiden vi ugglar, men det är kul! Du är en jättebra vän du med! ♥ emmawatson1 - Ja, behöver jag säga något? Vi är kusiner och har känt varandra sedan vi knappt kunde sitta och jag tycker om dig än idag! Jag tror att du kaaanske har hört det någon gång, men du är världens bästa kusin, utan tvekan (fast din lillasyster är ju en bra kandidat, så gullig och så tokig i mig som hon är)! Jag har aldrig haft någon riktig bff, men om jag skulle vara tvungen att säga någon skulle jag lätt säga dig, lilla Flisan xD! ♥♥♥ Kom ihåg att jag älskar alla här på Mugglis, och jag tycker om er även om ni inte står med här ♥ 15 mar, 2015 21:26 |
|
Chaemy
Elev |
Fellrendión, jag hade nog lite för höga krav.
MTEL, nä Berättelser från Engelsfors är kanske ungefär 100 sidor och så är det typ serieformat om du fattar vad jag menar. Så det gick snabbt att läsa den! Jag såg filmen alldeles precis faktiskt och jag tycker att den var helt okej!
15 mar, 2015 21:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nu är jag Master Of Death! Hade som mål att ha över hundra tummar när jag blev det, i skrivande stund har jag +126. Hela dagen har jag låtit li att skriva på massa ställen för att bli MoD vid bra tidpunkt, som nu, men nu kände jag att jag inte kunde dra ut på det mer. Här nedan vill jag tacka några extra speciella mugglisar som förtjänar att stå med här! Observera att jag bara har de som jag har ugglat konternueligt med här, jag har bytt en uggla eller två med många andra, så jag tycker om alla ändå, ta det inte som en diss att inte stå här! H@nna - Du var den första medlem jag hade en ordentlig ugglekonversation (ej inberäknat min kusin) med och dina ff:s var de första jag läste. Du är en jätterolig och jättesnäll vän, glöm inte det! Sedan är vi två mugglis otp också... Och vi är ju tydligen bff's också! P.s. Det var faktiskt du som inspirerade mig att börja skriva på en egen ff! Och du är mycket bättre än mig på att skriva, oavsett vad du säger! ♥ agnestina - Jag minns första meddelandet från dig, bättre har jag nog aldrig fått!: Hej! Jo, om jag ska gå rakt på sak: går du på ****** i Örebro? Okej, det där blev awkward...xD" Du är en jätteschysst och rolig vän! Vi har inte pratats speciellt mycket irl, men å andra sidan brukar vi vanligen bara träffa varandra vid skåpen på tisdagar, onsdagar och fredagar, så... ♥ hermione granger12 - Du var den första vännen jag ugglade kontinuerligt med och du var väldigt snäll redan från början. Du är en superrolig vän och i har pratat om både myskoxar och Prosit (var det Prosit?) XD! ♥ illusionofcool - Två nattugglor som gillar att uggla, kan det bli bättre? Man har alltid tidsfördriv när du är inne, och vi kan ha så långa konversationer att vi måste radera allt som har skrivits runt tre gånger under tiden vi ugglar, men det är kul! Du är en jättebra vän du med! ♥ emmawatson1 - Ja, behöver jag säga något? Vi är kusiner och har känt varandra sedan vi knappt kunde sitta och jag tycker om dig än idag! Jag tror att du kaaanske har hört det någon gång, men du är världens bästa kusin, utan tvekan (fast din lillasyster är ju en bra kandidat, så gullig och så tokig i mig som hon är)! Jag har aldrig haft någon riktig bff, men om jag skulle vara tvungen att säga någon skulle jag lätt säga dig, lilla Flisan xD! ♥♥♥ Kom ihåg att jag älskar alla här på Mugglis, och jag tycker om er även om ni inte står med här ♥ GRATTIS!! TÅRTA, YEY!! : ![]() GRATTIS ÄN EN GÅNG!!♥♥♥♥ Observera att jag nu offrar värdefull sovtid på att gratta dig, men det är det värt!! (Och, NEJ! Du är bättre än mig, vad du än tror och tycker!!) 15 mar, 2015 21:36 |
|
Borttagen
|
H@nna, tack!
Nej, du är bättre! Jag är kanske bättre på stavning och grammatiska regler eftersom jag går i sjuan och du går i sexan, men själva skrivandet, nej! Åtminstone inte på dikterna, där är jag inte i närheten av vad du åstadkommer! Eller så säger vi bara att vi är lika bra, då behöver vi inte bråka... 15 mar, 2015 21:39 |
|
Borttagen
|
15 mar, 2015 21:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: H@nna, tack! Nej, du är bättre! Jag är kanske bättre på stavning och grammatiska regler eftersom jag går i sjuan och du går i sexan, men själva skrivandet, nej! Åtminstone inte på dikterna, där är jag inte i närheten av vad du åstadkommer! Eller så säger vi bara att vi är lika bra, då behöver vi inte bråka... Okej, vi är lika bra!! Titta INTE i spoilern!! Då slår jag dig!! Spoiler: Tryck här för att visa! 15 mar, 2015 21:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: H@nna, tack! Nej, du är bättre! Jag är kanske bättre på stavning och grammatiska regler eftersom jag går i sjuan och du går i sexan, men själva skrivandet, nej! Åtminstone inte på dikterna, där är jag inte i närheten av vad du åstadkommer! Eller så säger vi bara att vi är lika bra, då behöver vi inte bråka... Okej, vi är lika bra!! Titta INTE i spoilern!! Då slår jag dig!! Spoiler: Tryck här för att visa! Fritt fram att slå mig (jag har ett sjukligt behov av att öppna spoilrar, jag vet flera karaktärer som dör i olika serier bara för det xD)! Aaaaj! 15 mar, 2015 21:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen