Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19750 19751 19752 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Bara en fråga: Hur gammal "får" ens crush vara? Var går gränsen tycker ni? Fem år äldre? Tio år äldre? Femton år äldre? Idk.

Det finns ingen gräns tycker jag. :3 Och även om det fanns så är det inget man kan göra något åt.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 mar, 2015 19:57

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Bara en fråga: Hur gammal "får" ens crush vara? Var går gränsen tycker ni? Fem år äldre? Tio år äldre? Femton år äldre? Idk.

Det tycker jag beror helt och hållet på hur gammal du är, hur mogen du är, om det är en crush på en "riktig" person eller en kändis ^^

Hej

15 mar, 2015 19:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Bara en fråga: Hur gammal "får" ens crush vara? Var går gränsen tycker ni? Fem år äldre? Tio år äldre? Femton år äldre? Idk.

Lol wut


För att vara seriös:
Det beror väl på. Är det bara en crush eller någon du vill vara med? I det senare fallet bör man väl se till om man är över arton eller inte då det är extremt stor skillnad på en tretton- och en nittonåring, även om det inte är så många år mellan. Är man däremot äldre är inte glappet lika stort, men då kommer det i stället till var man är i livet med tanke på jobb, familj och liknande.

Summan av kanelen: crusha hur mycket du vill på vem som helst men tänk efter några gånger innan det inleds något seriöst.

15 mar, 2015 20:00

Tuggrus
Elev

Avatar


http://mixlr.com/mugglarportalen_radio/

Mugglisradion är igång tills klockan nio!

MUMS!

15 mar, 2015 20:01

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Bara en fråga: Hur gammal "får" ens crush vara? Var går gränsen tycker ni? Fem år äldre? Tio år äldre? Femton år äldre? Idk.

Lol wut


För att vara seriös:
Det beror väl på. Är det bara en crush eller någon du vill vara med? I det senare fallet bör man väl se till om man är över arton eller inte då det är extremt stor skillnad på en tretton- och en nittonåring, även om det inte är så många år mellan. Är man däremot äldre är inte glappet lika stort, men då kommer det i stället till var man är i livet med tanke på jobb, familj och liknande.

Summan av kanelen: crusha hur mycket du vill på vem som helst men tänk efter några gånger innan det inleds något seriöst.

Jag blev mest bara fundersam när vissa brukar bli jättehysteriska om någon någon har en crush på är "för gammal" så jag undrade just vad "för gammal" egentligen är.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

15 mar, 2015 20:07

Tuggrus
Elev

Avatar


Ingen lyssnar på Mugglisradion.. hepp..

MUMS!

15 mar, 2015 20:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Bara en fråga: Hur gammal "får" ens crush vara? Var går gränsen tycker ni? Fem år äldre? Tio år äldre? Femton år äldre? Idk.

Lol wut


För att vara seriös:
Det beror väl på. Är det bara en crush eller någon du vill vara med? I det senare fallet bör man väl se till om man är över arton eller inte då det är extremt stor skillnad på en tretton- och en nittonåring, även om det inte är så många år mellan. Är man däremot äldre är inte glappet lika stort, men då kommer det i stället till var man är i livet med tanke på jobb, familj och liknande.

Summan av kanelen: crusha hur mycket du vill på vem som helst men tänk efter några gånger innan det inleds något seriöst.

Jag blev mest bara fundersam när vissa brukar bli jättehysteriska om någon någon har en crush på är "för gammal" så jag undrade just vad "för gammal" egentligen är.

Ja, det är väl rätt individuellt. För mig, personligen, är för gammalt runt sjuttio men då gillar jag heller inte personer under trettio.
Sedan är det rätt vanligt att människor tycker att man är äcklig om man gillar personer som är typ fem till tio år äldre.

15 mar, 2015 20:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Chaemy:
Jag läste ut Eld idag.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Och jag grät. Jag kunde knappt se var det stod på grund av att lagret vatten i mina ögon var så tjockt.

Och jag kan verkligen inte släppa det här.


Är på sida 400 snart, tvingade mig själv att komma in i den och sen var det inte så svårt att fortsätta xD



Ja, det kan vara ganska svårt att komma in i böcker men när man väl är det så kan man vela läsa hela boken på en gång!
Läste precis ut Berättelser från Engelsfors. Det tog bara typ en timma att läsa den. Så nu ska jag börja på Nyckeln!


What, läste du ut den på en timme? :O Är den inte tjock som de andra? xD

Eller hur!..det var 2012 som jag läste Cirkeln tror jag och då var jag helt fast! Tänkte vänta med att se filmen tills jag läst klart Nyckeln, tror att de blir roligare nu när jag inte minns allt sådär färskt, så det blir lite suprises

Har du sett filmen?

15 mar, 2015 20:29

Frivolt
Elev

Avatar


Jag hoppas att vi fortsätter att vara vänner!
För de växer upp men jag gör inte det!



15 mar, 2015 20:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Vem var det här som hade sett Sucker Punch?????? PLEASE JAG MÅSTE UGGLA!!!!


Nu har du skrivit Sucker Punch så många gånger i den här tråden att jag ger med mig och ser den xD

15 mar, 2015 20:37

1 2 3 ... 19750 19751 19752 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.