@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: OMH!!!! Jag fick en nia på "Hur känd är personen över dig"...*chokad* Btw så är det bara ett 'L' som skiljer Choklad från Chokad... *chockad* Av nian eller L:et? ... Det jag försökte säga var att det heter chockad, inte chokad, så tyvärr blev det lite mindre likt choklad. 15 mar, 2015 11:11 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: OMH!!!! Jag fick en nia på "Hur känd är personen över dig"...*chockad* Btw så är det bara ett 'L' som skiljer Choklad från Chockad... *chockad* Av nian eller L:et? ... Det jag försökte säga var att det heter chockad, inte chokad, så tyvärr blev det lite mindre likt choklad. Oj, det visste jag... *ehe...* Nej men jag vet faktiskt det, oftast! "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 15 mar, 2015 11:16 |
|
potterflicka
Elev |
Jag borde verkligen skaffa mig ett fritidsintresse.
EDIT: Älskar Hasse Anderssons låt. Blir så glad av den :-p 15 mar, 2015 11:41 |
|
Balder
Elev |
Skrivet av potterflicka: Hasse är en levande legend asså Jag borde verkligen skaffa mig ett fritidsintresse. EDIT: Älskar Hasse Anderssons låt. Blir så glad av den :-p 15 mar, 2015 11:50 |
|
Borttagen
|
Jag svär tydligen för mycket, men jag älskar att svära (speciellt i text)... -,- svordomar är inte fula för mig, de ger bara mer inlevelse. Sen sitter man kanske inte på en arbetsintervju och ba" det var så satans jävla kul fan.. höhööh" 15 mar, 2015 11:52 |
|
potterflicka
Elev |
Skrivet av Balder: Skrivet av potterflicka: Hasse är en levande legend asså Jag borde verkligen skaffa mig ett fritidsintresse. EDIT: Älskar Hasse Anderssons låt. Blir så glad av den :-p Absolut! :-D 15 mar, 2015 11:53 |
|
Dream
Elev |
Vem ser ens ut såhär??? Don't offend me like this Zayn, it's not cool... :'(
![]() Bara nej. Nej. Det går inte!
15 mar, 2015 12:12 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag är så kär just nu det är så himla jooobbbbigt
without something there is no nothing 15 mar, 2015 12:18 |
|
Borttagen
|
Choklad som har legat i skafferiet i två år smakar inte längre speciellt mycket choklad
15 mar, 2015 12:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Osäker, är Oreo gott? Ska jag köpa det eller inte? Det är asgott Skrivet av Solkatten: Jag köpte det Skrivet av Borttagen: Osäker, är Oreo gott? Ska jag köpa det eller inte? KÖP DET. 15 mar, 2015 12:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen