Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19743 19744 19745 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
OMH!!!! Jag fick en nia på "Hur känd är personen över dig"...*chokad*

Btw så är det bara ett 'L' som skiljer Choklad från Chokad...


*chockad*

Av nian eller L:et?

...


Det jag försökte säga var att det heter chockad, inte chokad, så tyvärr blev det lite mindre likt choklad.

15 mar, 2015 11:11

illusionofcool
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
OMH!!!! Jag fick en nia på "Hur känd är personen över dig"...*chockad*

Btw så är det bara ett 'L' som skiljer Choklad från Chockad...


*chockad*

Av nian eller L:et?

...


Det jag försökte säga var att det heter chockad, inte chokad, så tyvärr blev det lite mindre likt choklad.

Oj, det visste jag... egentligen...

*ehe...*

Nej men jag vet faktiskt det, oftast!

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

15 mar, 2015 11:16

potterflicka
Elev

Avatar


Jag borde verkligen skaffa mig ett fritidsintresse.

EDIT: Älskar Hasse Anderssons låt. Blir så glad av den :-p

15 mar, 2015 11:41

Balder
Elev

Avatar

+1


Skrivet av potterflicka:
Jag borde verkligen skaffa mig ett fritidsintresse.

EDIT: Älskar Hasse Anderssons låt. Blir så glad av den :-p
Hasse är en levande legend asså

15 mar, 2015 11:50

Borttagen

Avatar




Jag svär tydligen för mycket, men jag älskar att svära (speciellt i text)... -,- svordomar är inte fula för mig, de ger bara mer inlevelse. Sen sitter man kanske inte på en arbetsintervju och ba" det var så satans jävla kul fan.. höhööh"

15 mar, 2015 11:52

potterflicka
Elev

Avatar


Skrivet av Balder:
Skrivet av potterflicka:
Jag borde verkligen skaffa mig ett fritidsintresse.

EDIT: Älskar Hasse Anderssons låt. Blir så glad av den :-p
Hasse är en levande legend asså

Absolut! :-D

15 mar, 2015 11:53

Dream
Elev

Avatar


Vem ser ens ut såhär??? Don't offend me like this Zayn, it's not cool... :'(

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F41.media.tumblr.com%2Ff7610641ec2ecbf7c08046e10a305214%2Ftumblr_nl5x6hoWfi1qfce1lo1_500.png

Bara nej. Nej. Det går inte!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fee9cab6f5e9b5ec7665546f0efa1933d%2Ftumblr_inline_oi71haWEQ21uzopwm_500.gif

15 mar, 2015 12:12

Li
Biträdande rektor

Avatar


Jag är så kär just nu det är så himla jooobbbbigt

without something there is no nothing

15 mar, 2015 12:18

Borttagen

Avatar


Choklad som har legat i skafferiet i två år smakar inte längre speciellt mycket choklad

15 mar, 2015 12:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Osäker, är Oreo gott? Ska jag köpa det eller inte?


Det är asgott
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Osäker, är Oreo gott? Ska jag köpa det eller inte?

KÖP DET.
Jag köpte det Jätte gott med mjölk!!

15 mar, 2015 12:51

1 2 3 ... 19743 19744 19745 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.