@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tänker titta på Mello, även fast jag ej bor i Sverige och ej är svensk. Har gjort det i fyra år och tänker göra det igen.
14 mar, 2015 19:42 |
|
Fellrendión
Elev |
ALLTSÅ VERKLIGEN... WHAT THE FUCK!!!!!
Gå in på Google Översätt och ställ in den på från svenska till latin: ungd Och se vad det blir. omg. Jag skulle skriva ungdom men medan jag skrev det kom det upp. Det var intressant. XD
14 mar, 2015 19:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: ALLTSÅ VERKLIGEN... WHAT THE FUCK!!!!! Gå in på Google Översätt och ställ in den på från svenska till latin: ungd Och se vad det blir. omg. Jag skulle skriva ungdom men medan jag skrev det kom det upp. Det var intressant. XD vad i helvete hahah 14 mar, 2015 19:58 |
|
Borttagen
|
Nu kör viii!!
14 mar, 2015 20:04 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nu kör viii!! WOHOO!! RISE LIKE A PHOENIX ♥ 14 mar, 2015 20:07 |
|
Borttagen
|
SÅÅ AWESOME!!! Ska vi snacka om finalen tillsammans privat via uggla medans vi tittar?
14 mar, 2015 20:08 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: SÅÅ AWESOME!!! Ska vi snacka om finalen tillsammans privat via uggla medans vi tittar? Det kan vi göra 14 mar, 2015 20:09 |
|
Klaestron
Elev |
14 mar, 2015 20:20 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
när jag blir stor vill jag bli som Jon Henrik Fjällgren: hoppa runt med tre lakan klädda människor hängandes i luften medan jag joikar
14 mar, 2015 20:29 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Råkade beställa en till trollstav och en kokbok imorse kl 07. Men har man namnsdag får man väl? Grattis på namnsdagen 14 mar, 2015 21:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen