@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: 17?!?!?!? JAG SATTE MIG NER FÖR ATT SKRIVA 14. OH MY. HAR INTE FÅTT NÅGOT GJORT JAG DÖR. Det är sirapens fel! Siiirapens feeel! Men fan att jag inte kan tumma. Haha! XD InspiredPsycho: Grattis! Jag är jätteglad för din skull!♥ --- Är det konstigt att jag gillar när mitt hår är oborstat? Det är alltid så tjockt och fint då men när jag fixar till det blir det helt tunt och ligger så äckligt nära huvudet att det känns som att det är ett med huden. Jag vill klippa håret och skaffa en vacker peruk istället...
14 mar, 2015 18:15 |
|
Borttagen
|
Jag kollar på julavsnittet av Glee från säsong 3. Yep.
14 mar, 2015 18:16 |
|
yerAwizardThea
Elev |
14 mar, 2015 18:32 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Är det konstigt att jag gillar när mitt hår är oborstat? Det är alltid så tjockt och fint då men när jag fixar till det blir det helt tunt och ligger så äckligt nära huvudet att det känns som att det är ett med huden. Jag vill klippa håret och skaffa en vacker peruk istället... Nä det är inte konstigt. Kan tycka så om mig själv också. Fast det är mest när det är fett som jag inte gillar att borsta det. Mitt hår blir typ inte trassligt. Kompisarna kan sitta och rufsa mig i håret i flera minuter men det räcker att jag bara drar fingrarna genom det några gånger och så ligger det bra igen. Jag borstar typ håret en gång i veckan även om det förmodligen inte behövs typ alls.
14 mar, 2015 18:34 |
|
Fellrendión
Elev |
hej töntar. jag har en Katniss-fläta och ett fabulöst pärldiadem bara för att jag kan. trololololol.
Jag älskar mitt diadem.
14 mar, 2015 18:49 |
|
Chaemy
Elev |
Kära, fina, mage. Vad är det som är fel? Det gör ont. Jag får vara glad att det inte är värre i alla fall.
14 mar, 2015 18:58 |
|
Kim Potter
Elev |
Ingen orsak ^-^ Bara sant jueh
14 mar, 2015 18:59 |
|
Frivolt
Elev |
1 timme kvar till mello D: Alltså det är rätt nervöst D: mweeeh xD
14 mar, 2015 18:59 |
|
Borttagen
|
funderar på att se på mello finalen. har inte sett på de andra deltävlingarna men ändå. och såg inget av finlands version, har inte ens hört vinnarlåten. oh well...
14 mar, 2015 19:06 |
|
Chaemy
Elev |
14 mar, 2015 19:29 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen