@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Har på mig en av dem nya tröjorna jag köpte igår. Älskar den. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 mar, 2015 17:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: 17?!?!?!? JAG SATTE MIG NER FÖR ATT SKRIVA 14. OH MY. HAR INTE FÅTT NÅGOT GJORT JAG DÖR. Det är sirapens fel! Siiirapens feeel! 14 mar, 2015 17:30 |
|
Corazon
Elev |
Borde skriva en analys av kejsarens nya kläder till skolan men tror jag skippar det och skriver fanfiction istället
14 mar, 2015 17:34 |
|
Borttagen
|
Stolt över mig själv. 2 år utan självskadebeteende idag!
Och ikväll ska vi grilla igen 14 mar, 2015 17:37 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Stolt över mig själv. 2 år utan självskadebeteende idag! Och ikväll ska vi grilla igen GRATTIS!!
14 mar, 2015 17:38 |
|
Corazon
Elev |
Skrivet av Borttagen: Stolt över mig själv. 2 år utan självskadebeteende idag! Och ikväll ska vi grilla igen Ååh grattis! Vad ska ni grilla?
14 mar, 2015 17:41 |
|
Borttagen
|
14 mar, 2015 17:41 |
|
Ithrenniel
Elev |
Jag har suttit här jättelänge nu och tänkt att "nu ska jag börja sy"... men icke. Jag sitter här och gör ingenting istället. Roligt värre... Jag vill sy! Jag vill att det ska gå bra och att min cosplay ska bli klart! >.< Men just nu känns det bara jobbigt och det går skit...
![]()
14 mar, 2015 17:54 |
|
Hinny
Elev |
14 mar, 2015 18:02 |
|
Nordanhym
Elev |
14 mar, 2015 18:06 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen