@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag tror alltid att jag tycker om sesammjölk, men jag gör inte det. Men jag är jäkligt sugen på det nu.
14 mar, 2015 16:05 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Har bytt profilbild (ett tag iaf) så ni inte blir förvirrade, det är fortfarande jag Jag nu! ![]() Jag förr! Oh my! Kommer ta en stund för mig att känna igen dig xD haha!!! 14 mar, 2015 16:35 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Har bytt profilbild (ett tag iaf) så ni inte blir förvirrade, det är fortfarande jag Jag nu! ![]() Jag förr! Oh my! Kommer ta en stund för mig att känna igen dig xD haha!!! Hahaha xD Typ som när du bytte "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 mar, 2015 16:38 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Har bytt profilbild (ett tag iaf) så ni inte blir förvirrade, det är fortfarande jag Jag nu! ![]() Jag förr! Oh my! Kommer ta en stund för mig att känna igen dig xD haha!!! Hahaha xD Typ som när du bytte Haha upps xD ja, jag vet...jag brukar inte ens känna igen mig själv då haha xD Aja, man vänjer sig väl 14 mar, 2015 16:39 |
|
Ginny00
Elev |
åh, hade tänkt gå ut och springa idag! Det är jättefint väder. Men jag är heeelslut efter att ha gått upp 07 och haft loppis mellan 08 och 14. Stod upp i typ sex timmar i sträck.. Tror det får bli imorgon istället, haha. 14 mar, 2015 16:43 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Ginny00: åh, hade tänkt gå ut och springa idag! Det är jättefint väder. Men jag är heeelslut efter att ha gått upp 07 och haft loppis mellan 08 och 14. Stod upp i typ sex timmar i sträck.. Tror det får bli imorgon istället, haha. Det är fint väder här med. Men det var duktigt att stå så länge! Men nu har jag kommit tillbaka efter en springtur utan håll och så har jag duschat och byt om till myskläder.
14 mar, 2015 16:50 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Ginny00: åh, hade tänkt gå ut och springa idag! Det är jättefint väder. Men jag är heeelslut efter att ha gått upp 07 och haft loppis mellan 08 och 14. Stod upp i typ sex timmar i sträck.. Tror det får bli imorgon istället, haha. Det är fint väder här med. Men det var duktigt att stå så länge! Men nu har jag kommit tillbaka efter en springtur utan håll och så har jag duschat och byt om till myskläder. Bästa känslan ^^ Åh, önskar jag haft tid att sticka ut och springa idag faktiskt, efter middagen eller något. Men jag ska på teater.. 14 mar, 2015 16:53 |
|
potterflicka
Elev |
Den har dagen är gått snabbt och långsamt på samma gång.
14 mar, 2015 17:05 |
|
Corazon
Elev |
14 mar, 2015 17:06 |
|
Fellrendión
Elev |
14 mar, 2015 17:28 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen