@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Chaemy, det är nästan bud på att börja forska om DNA bara för att kunna ta fram en Bengt. Hade gjort mycket för en sådan.
14 mar, 2015 15:07 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Chaemy, det är nästan bud på att börja forska om DNA bara för att kunna ta fram en Bengt. Hade gjort mycket för en sådan. Jaaaaa det hade varit helt fantastiskt! :O
14 mar, 2015 15:08 |
|
potterflicka
Elev |
14 mar, 2015 15:09 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Saker jag hittade under min skogspromenad:
- Videung - En burk med såpbubblor (Jag blåste några och la tillbaks burken sen, de vart jättefina iallafall!) - En rutig tygstjärna som hängde i en ögla från en trädgren - En buske full med nappar 14 mar, 2015 15:12 |
|
Solkatten
Elev |
Ikväll kommer mormor hit då det bara är jag och pappa hemma idag och då ska vi äta pizza och kolla på finalen till Melodifestivalen. ^-^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 mar, 2015 15:13 |
|
Borttagen
|
igår såg jag årets första fluga. den var i slöjdsalen av någon anledning och flög omkring. den landade på en i min slöjdgrupp, som trodde det var en geting, som sprang skrikande iväg. det var kul.
14 mar, 2015 15:35 |
|
Vildvittra
Elev |
Har bytt profilbild (ett tag iaf) så ni inte blir förvirrade, det är fortfarande jag
Jag nu! ![]() Jag förr! ![]() "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 mar, 2015 15:46 |
|
Borttagen
|
Jag tror inte att jag ska se på Melodifestivalen idag, för jag tror inte att mina föräldrar vill umgås med mig och jag vill definitivt inte umgås med dem och svtplay är extremt uppfuckat på min dator
14 mar, 2015 15:53 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
14 mar, 2015 15:55 |
|
Chaemy
Elev |
14 mar, 2015 16:02 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen