@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fan vilken usel vän jag är, någon har dött och jag skriver typ "oj", vad fan är mitt problem? 14 mar, 2015 12:57 |
|
Chaemy
Elev |
Jag tycker att det är roligt att svälja tabletter, trots att jag nästan kan få kväljningar av det. När jag nyss svalde en Ibuprofen (har huvudvärk) så fick jag känslan av sommar av någon anledning.
Och nu har jag lånat både Berättelser från Engelsfors och Nyckeln på biblioteket! (Värst vad jag bara snackar om böcker alltså)
14 mar, 2015 13:07 |
|
Corazon
Elev |
14 mar, 2015 13:30 |
|
Chaemy
Elev |
JAG HAR EN VIKTIG FRÅGA! Jag ska se Cirkeln på bio med min familj och en kompis, jag har läst första och snart hela andra boken i Engelsforstrilogin.
Är filmen baserad på bara första boken eller på alla böcker i trilogin?
14 mar, 2015 13:33 |
|
Solkatten
Elev |
Finns det inte någon sida eller app där man kan ladda ner och lyssna på ljudböcker gratis?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 mar, 2015 13:39 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Chaemy: JAG HAR EN VIKTIG FRÅGA! Jag ska se Cirkeln på bio med min familj och en kompis, jag har läst första och snart hela andra boken i Engelsforstrilogin. Är filmen baserad på bara första boken eller på alla böcker i trilogin? Bara på Cirkeln! Jag såg den nån vecka efter att jag läst ut Cirkeln... Nu har jag läst andra delen också och ska alldeles strax börja läsa sista "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 14 mar, 2015 13:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Det finns en app som heter Legimus. Tror den är gratis men kan ha fel^^Finns det inte någon sida eller app där man kan ladda ner och lyssna på ljudböcker gratis? 14 mar, 2015 13:49 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Chaemy: JAG HAR EN VIKTIG FRÅGA! Jag ska se Cirkeln på bio med min familj och en kompis, jag har läst första och snart hela andra boken i Engelsforstrilogin. Är filmen baserad på bara första boken eller på alla böcker i trilogin? Bara på Cirkeln! Jag såg den nån vecka efter att jag läst ut Cirkeln... Nu har jag läst andra delen också och ska alldeles strax börja läsa sista Ja vad bra! Tack så mycket!
14 mar, 2015 13:54 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Chaemy: JAG HAR EN VIKTIG FRÅGA! Jag ska se Cirkeln på bio med min familj och en kompis, jag har läst första och snart hela andra boken i Engelsforstrilogin. Är filmen baserad på bara första boken eller på alla böcker i trilogin? Bara på Cirkeln! Jag såg den nån vecka efter att jag läst ut Cirkeln... Nu har jag läst andra delen också och ska alldeles strax börja läsa sista Ja vad bra! Tack så mycket! Varsågod! (Btw så har du Linnéa som profilbild... Fast det vet du ju redan... "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 14 mar, 2015 13:56 |
|
Chaemy
Elev |
illusionofcool, jaa jag tycker att hon är cool så jag kände för att ha henne som profilbild!
Men Cirkeln är så bra!
14 mar, 2015 14:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen