@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Osäker, är Oreo gott? Ska jag köpa det eller inte? Det är asgott 14 mar, 2015 10:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: hos mig är den 10+ De sa att det skulle va varmt ute idag...Det är KAALLT D: Buhu.... 14 mar, 2015 10:49 |
|
Chaemy
Elev |
Idag ska jag visst springa med mina föräldrar. Det känns tråkigt bara av att tänka på att jag med största förmodan kommer att få håll direkt. Men. Det tar kanske en halvtimma. Och i morgon ska jag träna igen. Sen får jag en till bok!
Bra motivation. Att jag får en bok om jag tränar tre gånger i veckan i två veckor (skolidrott exkluderad).
14 mar, 2015 10:52 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: hos mig är den 10+ De sa att det skulle va varmt ute idag...Det är KAALLT D: Buhu.... De sa att det skulle bli det här å D: MEn nej... D: Solen värmer men luften är kall D: 14 mar, 2015 10:54 |
|
Kim Potter
Elev |
14 mar, 2015 12:06 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Osäker, är Oreo gott? Ska jag köpa det eller inte? KÖP DET. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 mar, 2015 12:28 |
|
Borttagen
|
Sitter i bilen och väntar..
14 mar, 2015 12:29 |
|
Frivolt
Elev |
14 mar, 2015 12:30 |
|
Chaemy
Elev |
14 mar, 2015 12:47 |
|
Frivolt
Elev |
Åh! Taack du 14 mar, 2015 12:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen