Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19730 19731 19732 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
aascendio
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av aascendio:
Är äntligen ledig för första gången på två veckor och så blir jag SJUK

Fredagen den 13:e y'know.


fredag den 13e har alltid varit bra dagar för mig men mIN TUR HAR VÄL VÄNT haha helvete

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi61.tinypic.com%2F14aa6gl.gif

13 mar, 2015 23:55

Borttagen

Avatar


Någon som vill uggla?

14 mar, 2015 00:03

Syrup
Elev

Avatar


Varför ser jag på film som är avsedd för 15+, med tema fantasy/thriller, vid denna tidpunkt? T_T Jag klarar ju inte ens av det i dagsljus. Yeah, I know I'm soon 16, but I am scared out of my skin, honestly!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FLYIXQRf.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff5d0fd6b3e3d89fdee3c1fff5d70625a%2Ftumblr_inline_miw9jpIEaZ1qz4rgp.gif

14 mar, 2015 00:07

Borttagen

Avatar


14 mar, 2015 00:31

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Alltså jag bara åh snart har jag lyckats vända tillbaks dygnet sen efter sportlovet!
Och så säger nån att det är påsklov om två veckor.
Great, jag ger upp. Loven förstör allt.

14 mar, 2015 00:59

Borttagen

Avatar




Dunning–Kruger-effekten är en kognitiv bias som innebär att den som är inkompetent också är oförmögen att förstå att denne är inkompetent. Detta får till följd att inkompetenta överskattar sin kompetens i högre grad än kompetenta.

Det har länge spekulerats om effekten, men det var först när Justin Kruger och David Dunning, två forskare på Cornell University i New York, 1999 genomförde en serie experiment för att testa hypotesen som den blev vetenskapligt belagd.

Känner igen det här :3

14 mar, 2015 05:53

Borttagen

Avatar


tror att jag hostar upp ett av mina stämband snart

14 mar, 2015 09:25

Borttagen

Avatar


mamma kallade mig tråkig. för att jag inte vill köpa nya skor. jahapp.

14 mar, 2015 10:01

Borttagen

Avatar


Osäker, är Oreo gott? Ska jag köpa det eller inte?

14 mar, 2015 10:46

Frivolt
Elev

Avatar


De sa att det skulle va varmt ute idag...Det är KAALLT D: Buhu....

14 mar, 2015 10:48

1 2 3 ... 19730 19731 19732 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.