@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Jag trivs jättebra med mitt liv just nu. Fast jag egentligen inte gillar de vi har i skolan nu så mycket så är skolan ändå bäst. Det känns som om hela mitt nuvarande liv kommer att försvinna i vår. Allt, jag vet faktiskt inte vad jag ska göra med det...
och faktum att jag bara har 18 dagar kvar i skolan 18 dagar... det känns allvarligt hemskt 13 mar, 2015 22:13 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Jättebra video verkligen! Och din engelska är ju skitbra! Du borde göra fler videos på engelska. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 mar, 2015 22:17 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: ÅH! Älskar din engelska ♥ ♥ Låter väldigt brittisk! Tänkte lite på Hermione/Emma Wattson när jag hörde din engelska Och videon va fantastisk - som vanligt ♥ 13 mar, 2015 22:18 |
|
Borttagen
|
Är så ledsen pga. att Glee snart är slut
13 mar, 2015 22:18 |
|
Borttagen
|
Ojdå är kockan redan så myckket? Finsk tid är den 23.20... Hehe
13 mar, 2015 22:20 |
|
Solkatten
Elev |
Finns det inte någon sida eller app där man kan ladda ner och lyssna på ljudböcker gratis?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 mar, 2015 22:22 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag är ensam hemma med katterna inatt
13 mar, 2015 22:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Chaemy: Haha ja! Skrivet av yerAwizardThea: Ditt syskon! Aah! Alltså hen är ju typ känd bland mugglis också! xD Har syskonet en blogg? 13 mar, 2015 22:39 |
|
EmahS
Elev |
13 mar, 2015 22:39 |
|
Ithrenniel
Elev |
13 mar, 2015 23:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen