@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Varför blir typ alla så väldigt förvånade när jag säger att jag läser ungefär hundra sidor per dag? :O Jag fattar inte vad som är konstigt. Det där är så konstig inställning till livet, då kan man lika gärna gå runt och säga "jag fattar inte hur du kan spela fotboll så mycket", "jag fattar inte hur du kan dansa varje dag" liksom, folk har ju olika intressen ;S Ja precis, jag håller med! Ibland kan jag sitta och läsa på rasterna och då är det ofta en klasskamrat som säger "du och din bok" bara för att jag läser en del. Men det är väl egentligen inte mer märkvärdigt än att alla andra sitter med telefonen hela dagen. Det är också en sak som jag har tänkt lite på.
13 mar, 2015 21:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: I vår skola får man inte ha sin telefon på, vilket är ganska bra för annars skulle vissa sitta med den hela tiden.... Jag läser också på rasterna för det mestaSkrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Varför blir typ alla så väldigt förvånade när jag säger att jag läser ungefär hundra sidor per dag? :O Jag fattar inte vad som är konstigt. Det där är så konstig inställning till livet, då kan man lika gärna gå runt och säga "jag fattar inte hur du kan spela fotboll så mycket", "jag fattar inte hur du kan dansa varje dag" liksom, folk har ju olika intressen ;S Ja precis, jag håller med! Ibland kan jag sitta och läsa på rasterna och då är det ofta en klasskamrat som säger "du och din bok" bara för att jag läser en del. Men det är väl egentligen inte mer märkvärdigt än att alla andra sitter med telefonen hela dagen. Det är också en sak som jag har tänkt lite på. 13 mar, 2015 21:40 |
|
Luna Chang
Elev |
Hej 13 mar, 2015 21:40 |
|
Ithrenniel
Elev |
13 mar, 2015 21:43 |
|
Nordanhym
Elev |
13 mar, 2015 21:43 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Åhhhh vad glad jag blir!!!!!!! ♥ Älskar brittiska, min största skräck är typ att låta amerikansk xD Jag kan garantera att du definitivt INTE låter amerikansk Hej 13 mar, 2015 21:44 |
|
Borttagen
|
Hela min klass gick omkring och sjöng Don´t stop me now idag
13 mar, 2015 21:45 |
|
Chaemy
Elev |
Ithrenniel, nu såg inte jag hela din video då jag inte har läst några av böckerna skrivna av Tolkien.
Men jag kollade på inledningen av videon och jag tycker verkligen att din engelska är riktigt fin! Fnissade till lite när du sa det där om att du inte ville ha några elaka kommentarer (det var inget elakt menat skratt!). Men i alla fall så ville jag bara säga det att jag tycker att din engelska är bra!
13 mar, 2015 21:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Frivolt: Har snart lyssnat klart på Harry Potter and the chamber of secrets ;O Det har gått så himla fort xD haha!! Kändes som att jag började nyss....Ljudbok är verkligen min grej, då jag inte har ro att läsa böcker så mycket! Ljudböcker är jättebra Kan man inte speeda upp ljudet? Det borde finnas olika hastighetsnivåer 13 mar, 2015 21:58 |
|
Fluffyy
Elev |
Jag och min kompis sitter på en bänk
Dryg kille i klassen som ser ner på oss tjejer o tror att ha äger världen: Där ska jag sitta Vi: Nej "Besides, you're saying it wrong. It's Leviosa, not Leviosar." - Hermione Granger 13 mar, 2015 21:59 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen