@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Frivolt Hängslebyxor Va säger ni om en montefjanton klubb här på mugglis? Jag kan lätt skapa en JAAAA!!!! 13 mar, 2015 20:00 |
|
Corazon
Elev |
13 mar, 2015 20:10 |
|
Frivolt
Elev |
13 mar, 2015 20:11 |
|
Borttagen
|
jag vill ha chips och kramar
13 mar, 2015 20:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: JAAAAAAA!!!!!Skrivet av Borttagen: Frivolt Hängslebyxor Va säger ni om en montefjanton klubb här på mugglis? Jag kan lätt skapa en JAAAA!!!! 13 mar, 2015 20:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ÅÅÅÅÅH JAG VILL OCKSÅ VARA MED!!! Skrivet av Frivolt: JAAAAAAA!!!!! Skrivet av Borttagen: Frivolt Hängslebyxor Va säger ni om en montefjanton klubb här på mugglis? Jag kan lätt skapa en JAAAA!!!! 13 mar, 2015 20:28 |
|
Hängslebyxor
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Frivolt Hängslebyxor Va säger ni om en montefjanton klubb här på mugglis? Jag kan lätt skapa en JAAAA!!!! Jaaaaaaaaaaaaaa lungt!!! ![]() ![]()
13 mar, 2015 20:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Jag vill JÄTTE gärna läsa den boken, för min lärare pratade om den boken förra året. Jag blev jätte intresserad fast den låter väldigt hemsk.Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Chaemy: Meen! D: Mamma vill inte låta läsa mig en bok. Den heter Pojken som kallades det. Jag förstår varför hon tycker att det är en dålig idé men jag vill ändå läsa den. Alltså den boken är så hemsk </3 Varför får du inte läsa den? Ja, det kan jag verkligen tänka mig att den är! Jag hörde talas om dem för något år sedan och fick lite förklarat vad det var för bok. Jag blev intresserad av att läsa den men gjorde det inte och glömde bort titeln. Jag tänkte på den nu för någon månad sedan men kom inte ihåg namnet på den. Idag fick jag dock höra namnet på boken igen. Mamma har själv inte läst den men hon säger att jag förmodligen inte skulle må bra av att läsa om sådana hemska verklighetsbaserade händelser. Det är nog sant att jag kan bli ledsen och typ rädd av boken, men jag tror inte att jag skulle ångra mig. Men jag ska försöka övertyga mamma ändå någon gång. 13 mar, 2015 20:40 |
|
Borttagen
|
13 mar, 2015 20:50 |
|
Borttagen
|
13 mar, 2015 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen