Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19724 19725 19726 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Kim Potter
Elev

Avatar


winsah & paulina black Aha, okej ^-^
Inte för att jag har koll på vem det är men xD Jag tror att den är bra :3?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

13 mar, 2015 17:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kim Potter: Land of Stories ~ The wishing spell
Skriven av en viss Chris Colfer, som våran Paulina fangirlar lite för mycket över. ^^

DET SÄGER DU INTE

13 mar, 2015 17:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Kim Potter: Land of Stories ~ The wishing spell
Skriven av en viss Chris Colfer, som våran Paulina fangirlar lite för mycket över. ^^

DET SÄGER DU INTE


NÄHÄ


13 mar, 2015 17:23

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Vaa? Det hörs Game of Thrones-soundtrack från min dator men jag har inget sånt uppe... Har bara mugglis uppe, och spotify är pausat.. inget annat program är igång. Var fan kommer det ifrån? xD

13 mar, 2015 17:50

Detta inlägg ändrades senast 2015-03-13 kl. 17:54
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Vi har friluftsdag på onsdag och jag vill VERKLIGEN ej gå.
... dessutom har jag ej slalomskidor, snowboard, längdskidor ELLER pulka ... så tekniskt sett kan jag ej ens

13 mar, 2015 17:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vi har friluftsdag på onsdag och jag vill VERKLIGEN ej gå.
... dessutom har jag ej slalomskidor, snowboard, längdskidor ELLER pulka ... så tekniskt sett kan jag ej ens

Säg att du temporärt brutit benet.

13 mar, 2015 17:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vi har friluftsdag på onsdag och jag vill VERKLIGEN ej gå.
... dessutom har jag ej slalomskidor, snowboard, längdskidor ELLER pulka ... så tekniskt sett kan jag ej ens

Säg att du temporärt brutit benet.
Bra idé haha, tackar.

13 mar, 2015 17:57

Chaemy
Elev

Avatar


Varför blir typ alla så väldigt förvånade när jag säger att jag läser ungefär hundra sidor per dag? :O Jag fattar inte vad som är konstigt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

13 mar, 2015 18:07

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Varför blir typ alla så väldigt förvånade när jag säger att jag läser ungefär hundra sidor per dag? :O Jag fattar inte vad som är konstigt.

Att ens läsa överhuvudtaget brukar också förvåna folk så att läsa mer en en sida måste då vara jätteförvånande...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

13 mar, 2015 18:09

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Chaemy:
Varför blir typ alla så väldigt förvånade när jag säger att jag läser ungefär hundra sidor per dag? :O Jag fattar inte vad som är konstigt.

Att ens läsa överhuvudtaget brukar också förvåna folk så att läsa mer en en sida måste då vara jätteförvånande...

Ja när jag säger det så säger de typ "Hur fan orkar du? Det är jättetråkigt att läsa. Jag läser typ en sida på en månad. Haha!"
Och de tittar på mig som om de aldrig har sett en människa förut när de ser hur ofta jag har en ny bok i handen.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

13 mar, 2015 18:14

1 2 3 ... 19724 19725 19726 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.