@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
winsah & paulina black Aha, okej ^-^
Inte för att jag har koll på vem det är men xD Jag tror att den är bra :3?
13 mar, 2015 17:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kim Potter: Land of Stories ~ The wishing spell Skriven av en viss Chris Colfer, som våran Paulina fangirlar lite för mycket över. ^^ DET SÄGER DU INTE 13 mar, 2015 17:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kim Potter: Land of Stories ~ The wishing spell Skriven av en viss Chris Colfer, som våran Paulina fangirlar lite för mycket över. ^^ DET SÄGER DU INTE NÄHÄ 13 mar, 2015 17:23 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Vaa? Det hörs Game of Thrones-soundtrack från min dator men jag har inget sånt uppe... Har bara mugglis uppe, och spotify är pausat.. inget annat program är igång. Var fan kommer det ifrån? xD
13 mar, 2015 17:50
Detta inlägg ändrades senast 2015-03-13 kl. 17:54
|
|
Borttagen
|
Vi har friluftsdag på onsdag och jag vill VERKLIGEN ej gå.
... dessutom har jag ej slalomskidor, snowboard, längdskidor ELLER pulka ... så tekniskt sett kan jag ej ens 13 mar, 2015 17:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vi har friluftsdag på onsdag och jag vill VERKLIGEN ej gå. ... dessutom har jag ej slalomskidor, snowboard, längdskidor ELLER pulka ... så tekniskt sett kan jag ej ens Säg att du temporärt brutit benet. 13 mar, 2015 17:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Bra idé haha, tackar.Skrivet av Borttagen: Vi har friluftsdag på onsdag och jag vill VERKLIGEN ej gå. ... dessutom har jag ej slalomskidor, snowboard, längdskidor ELLER pulka ... så tekniskt sett kan jag ej ens Säg att du temporärt brutit benet. 13 mar, 2015 17:57 |
|
Chaemy
Elev |
Varför blir typ alla så väldigt förvånade när jag säger att jag läser ungefär hundra sidor per dag? :O Jag fattar inte vad som är konstigt.
13 mar, 2015 18:07 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Chaemy: Varför blir typ alla så väldigt förvånade när jag säger att jag läser ungefär hundra sidor per dag? :O Jag fattar inte vad som är konstigt. Att ens läsa överhuvudtaget brukar också förvåna folk så att läsa mer en en sida måste då vara jätteförvånande...
13 mar, 2015 18:09 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Chaemy: Varför blir typ alla så väldigt förvånade när jag säger att jag läser ungefär hundra sidor per dag? :O Jag fattar inte vad som är konstigt. Att ens läsa överhuvudtaget brukar också förvåna folk så att läsa mer en en sida måste då vara jätteförvånande... Ja när jag säger det så säger de typ "Hur fan orkar du? Det är jättetråkigt att läsa. Jag läser typ en sida på en månad. Haha!" Och de tittar på mig som om de aldrig har sett en människa förut när de ser hur ofta jag har en ny bok i handen.
13 mar, 2015 18:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen