@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kägar kagor just nu (Ni förstår om ni har sett på alla recensioner av Felix).
13 mar, 2015 16:27 |
|
Frivolt
Elev |
xD Älskar Midnatts-Let's Play
13 mar, 2015 16:29 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Tänkte väl att du skulle jobba på en skola Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Yey! Vad för jobb? Nytt jobb på måndag woho! Korttids resursskola, bästa jobbet mao! Tyvärr blev det inte mugglarstudier denna gång, Durmstrang behövde mig inte än
13 mar, 2015 16:47 |
|
Borttagen
|
Varit ute i snart fyra timmar och fotograferat, känns awesome och fruktansvärt på samma gång. Träningsvärken sedan igår är inte direkt mindre efter fyra timmars promenad. :3
13 mar, 2015 16:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: BOKEN HAR KOMMIT IN!! OMG vad glad jag blev nu! Hämtar den på måndag. (pling paulina black) FAAAAN DIG 13 mar, 2015 17:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: BOKEN HAR KOMMIT IN!! OMG vad glad jag blev nu! Hämtar den på måndag. (pling paulina black) FAAAAN DIG HIHI LÄNGTAR 13 mar, 2015 17:16 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: BOKEN HAR KOMMIT IN!! OMG vad glad jag blev nu! Hämtar den på måndag. (pling paulina black) FAAAAN DIG HIHI LÄNGTAR ? o.o Vilken bok?
13 mar, 2015 17:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: BOKEN HAR KOMMIT IN!! OMG vad glad jag blev nu! Hämtar den på måndag. (pling paulina black) FAAAAN DIG HIHI LÄNGTAR ? o.o Vilken bok? En bok av vår idol (CHRIS COLFER) 13 mar, 2015 17:20 |
|
Borttagen
|
Kim Potter: Land of Stories ~ The wishing spell
Skriven av en viss Chris Colfer, som våran Paulina fangirlar lite för mycket över. ^^ 13 mar, 2015 17:21 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Varför är det alltid massa random och creepy människor som skriver till mig?
alla mina vänner får typ snygga killar etc. och jag får psykopater som knappt kan skriva så man förstår och värst av allt.... EN SATANS CLOWN SKREV TILL MIG PÅ KIK NYSS? EN CLOWN!!!! JAG HATAR CLOWNER, VAD ÄR DETTA ENS????
13 mar, 2015 17:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen