@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: jag äter en chokladmuffin. ♥ GIIIVE ME! 28 jan, 2012 19:34 |
|
joel9324
Elev |
28 jan, 2012 19:36 |
|
Borttagen
|
Jag kollade på hela... skrattade inget. 28 jan, 2012 19:38 |
|
Borttagen
|
Jag försöker förklara för mina föräldrar varför jag vill ha RedVines. Det går dåligt -.-' Sweden has really gone to the dogs.
28 jan, 2012 19:39 |
|
Borttagen
|
Mamma:"Fjärrkontrollen är borta. Joel, har du tagit den...?"
Jag: "DING! Dagens I- landsproblem..." 28 jan, 2012 19:42 |
|
Borttagen
|
28 jan, 2012 19:44
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-28 kl. 19:44
|
|
Borttagen
|
28 jan, 2012 19:44 |
|
Solkatten
Elev |
Ska se på film nu med mamma & pappa. Midnatt i Paris. Någon som har sett den?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jan, 2012 19:46 |
|
Borttagen
|
28 jan, 2012 19:46 |
|
Borttagen
|
28 jan, 2012 19:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen