Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
BurningHeart
Elev |
Kan man fortfarande gå med i den här tråden?
Ta hand om din kropp - undvik all form av idrott! 30 jan, 2013 20:59 |
|
moaskywalkr
Elev |
30 jan, 2013 21:04 |
|
BurningHeart
Elev |
Tack
Har nämligen gillat den här killen från min parallell klass i åtminstone 2 månader (håller inte riktigt koll på tid). Innan vi började sjuan så gick vi i samma klass och var riktigt bra kompisar och så men när vi började högstadiet bytte han och dom andra ut mig mot några "snyggare" tjejer.. Ändå gillar jag honom så att jag knappt kan koncentrera mig på skolan! I don't know what to do Ta hand om din kropp - undvik all form av idrott! 30 jan, 2013 21:08 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av BurningHeart: Tack Har nämligen gillat den här killen från min parallell klass i åtminstone 2 månader (håller inte riktigt koll på tid). Innan vi började sjuan så gick vi i samma klass och var riktigt bra kompisar och så men när vi började högstadiet bytte han och dom andra ut mig mot några "snyggare" tjejer.. Ändå gillar jag honom så att jag knappt kan koncentrera mig på skolan! I don't know what to do åh, jag känner igen det där prova prata med honom igen? det är rätt vanligt att folk byter kompisar när de börjar högstadiet, för att bli lite "coolare" lol, men chansen finns ju att han egentligen gillar dig fortfarande men bara inte vågar prata med dig för att han plötsligt har blivit ""populär"" och du inte är det (ursäkta, menar inget illa, men du kanske förstår hur jag menar?) anyways du kommer aldrig få veta om du inte tar chansen och pratar med honom 30 jan, 2013 21:13 |
|
BurningHeart
Elev |
Jag vet inte riktigt vad man ska säga, senast jag pratade med honom var för nästan ett år sen och då hade han tjej, nu är han singel men... Vet inte vad han gillar längre! Dessutom verkar han göra allt för att inte behöva sitta nära mig på bussen och ser bort så snabbt så att jag undrar om han ens såg mig
(Haha, väl medveten om hur opopulär och konstig jag är Ta hand om din kropp - undvik all form av idrott! 30 jan, 2013 21:32 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av BurningHeart: Jag vet inte riktigt vad man ska säga, senast jag pratade med honom var för nästan ett år sen och då hade han tjej, nu är han singel men... Vet inte vad han gillar längre! Dessutom verkar han göra allt för att inte behöva sitta nära mig på bussen och ser bort så snabbt så att jag undrar om han ens såg mig (Haha, väl medveten om hur opopulär och konstig jag är starta en konversation om något bara brukar ha detta som regel när jag vill lära känna/övertala/be folk om saker (den passar i de flesta situationer haha) : ger det tre chanser, och om den andre fortfarande inte nappar efter det ger jag upp. det kan ju ta ett tag innan man får respons, men samtidigt är det ingen mening med att fortsätta försöka om den andre är genuint ointresserad - då är det bättre att gå vidare 30 jan, 2013 21:40 |
|
Tuggrus
Elev |
"The story of us looks a lot of a tragedy now"
I give up, du gillar inte mig längre, jag orkar inte med ditt sätt att agera hela tiden, är jag osynlig or what? Jag sitter right there, precis där, men nej.. inte alls, jag är säkert bara den där kompisen som du är med när ingen annan är med dig. Låt mig bara vara, jag orkar inte med dig mer. Sluta åka buss med mig och jobba med mig i skolan, jag orkar inte vara med dig mer bara för att du har blivit så jävla arrogant den senaste tiden i bland.. Dö, bara låt mig vara. (^ This was about mi crush, yes) MUMS! 30 jan, 2013 21:54 |
|
Kedjebrev
Elev |
mm när jag börjat tappa hoppet IGEN så är han sådär jävla gullig igen och då kan han prata med mig och ge mig masa uppmärksamhet helt plötsligt, mm han gör det så lätt för mig ♥333333 verkligen mm
http://Kaosregn.blogg.se
31 jan, 2013 15:53 |
|
Borttagen
|
Alltså, jag har väll tyckt om honom ett tag, men aldrig riktiogt varit så där kär. Men nu... alltså, han är riktigt snygg, det vet jag att många tycker, men jag känner honom inte. Träffar honom bara på torsdagar då vi har spanska tillsamans.
"jag har aldrig kännt så här för en kille förut" Det var så jag sa till min vän idag. Men nu, jag har sagt det så många gånger att det inte är sant. det har inte samma effekt längre. Men jag gillar honom verkligen... 1 feb, 2013 18:33 |
|
Borttagen
|
Jag vill vara kär :C
1 feb, 2013 21:12 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen