The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men om de går och skaffar barn kan de väl bry sig?!?!?! "Jo, det förstås, men...," jag letade efter ett ord att använda. Wilma blängde ilsket på mig. " Vadå men?" sa hon irriterat och jag backade skrämt tillbaka. Knivhändelsen låg färskt i mitt minne. " De bryr sig om oss, jag hör ibland Athena i mitt huvud när jag har problem," sa jag, trots att det inte var sant. Jag var bara tvungen att kontrollera Wills ilska. " Du har problem," sa Wilma och jag reste mig hastigt upp. " Våga inte säga att jag har problem Wilma Wave," sa jag med sammanbitna tänder. " Emma, du behandlar gudarna som helgon," sa hon och gav ifrån sig ett ihålligt skratt. Jag visste att det var sant men jag var ändå arg. " Det gör jag visst inte!" skrek jag med gäll röst. [b]sorry min rollspels sida tog över helt. Ledsen Will No problem... alltså det där var bra^^ Det var lättare att beskriva känslorna så. Fattar det...alltså du fångade mina känslor med... Tack för komplimangen. Alltså jag älskar rollet Samma här. Alltså älskar att rolla!! Och vi lär känna varandra så mycket bättre!! Jag uttrycker mina känslor med det Det är så mycket lättare att skriva ned dem. Skriv en bok med bara känslor Ett tips? Som en dagbok? Har många men jag skriver inte ofta där. Jag orkar inte skriva dagbok Det är svårt....faktist.. När jag var mindre så skrev jag så här en gång. Kära Dagbok Idag städade jag mitt rum. När jag skulle torka golvet. Så spillde jag ut allt vatten på golvet. Mamma blev inte så glad. Hejdå! Tror jag var fem lol Haha jag var typ: ********* är typ BÄST!! Jag hatar ******** Fatta vilken snorunge jag var. Skäms...inte för det där^^^ Annat också... Fattade inte ett ord av det där. Jag klottrade bara.... "Jaha," jag såg förvirrat på Will som verkade galen. Ally stod en bit bort och friade till en choklad. " Yes!" hörde jag henne ropa " Choko och jag ska gifta oss!" Allyson Lol, du kommer göra det en dag. 5 jan, 2017 23:44 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men om de går och skaffar barn kan de väl bry sig?!?!?! "Jo, det förstås, men...," jag letade efter ett ord att använda. Wilma blängde ilsket på mig. " Vadå men?" sa hon irriterat och jag backade skrämt tillbaka. Knivhändelsen låg färskt i mitt minne. " De bryr sig om oss, jag hör ibland Athena i mitt huvud när jag har problem," sa jag, trots att det inte var sant. Jag var bara tvungen att kontrollera Wills ilska. " Du har problem," sa Wilma och jag reste mig hastigt upp. " Våga inte säga att jag har problem Wilma Wave," sa jag med sammanbitna tänder. " Emma, du behandlar gudarna som helgon," sa hon och gav ifrån sig ett ihålligt skratt. Jag visste att det var sant men jag var ändå arg. " Det gör jag visst inte!" skrek jag med gäll röst. [b]sorry min rollspels sida tog över helt. Ledsen Will No problem... alltså det där var bra^^ Det var lättare att beskriva känslorna så. Fattar det...alltså du fångade mina känslor med... Tack för komplimangen. Alltså jag älskar rollet Samma här. Alltså älskar att rolla!! Och vi lär känna varandra så mycket bättre!! Jag uttrycker mina känslor med det Det är så mycket lättare att skriva ned dem. Skriv en bok med bara känslor Ett tips? Som en dagbok? Har många men jag skriver inte ofta där. Jag orkar inte skriva dagbok Det är svårt....faktist.. När jag var mindre så skrev jag så här en gång. Kära Dagbok Idag städade jag mitt rum. När jag skulle torka golvet. Så spillde jag ut allt vatten på golvet. Mamma blev inte så glad. Hejdå! Tror jag var fem lol Haha jag var typ: ********* är typ BÄST!! Jag hatar ******** Fatta vilken snorunge jag var. Skäms...inte för det där^^^ Annat också... Fattade inte ett ord av det där. Jag klottrade bara.... "Jaha," jag såg förvirrat på Will som verkade galen. Ally stod en bit bort och friade till en choklad. " Yes!" hörde jag henne ropa " Choko och jag ska gifta oss!" Allyson Lol, du kommer göra det en dag. Ofc xD Ally är Ally xD
5 jan, 2017 23:45 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men om de går och skaffar barn kan de väl bry sig?!?!?! "Jo, det förstås, men...," jag letade efter ett ord att använda. Wilma blängde ilsket på mig. " Vadå men?" sa hon irriterat och jag backade skrämt tillbaka. Knivhändelsen låg färskt i mitt minne. " De bryr sig om oss, jag hör ibland Athena i mitt huvud när jag har problem," sa jag, trots att det inte var sant. Jag var bara tvungen att kontrollera Wills ilska. " Du har problem," sa Wilma och jag reste mig hastigt upp. " Våga inte säga att jag har problem Wilma Wave," sa jag med sammanbitna tänder. " Emma, du behandlar gudarna som helgon," sa hon och gav ifrån sig ett ihålligt skratt. Jag visste att det var sant men jag var ändå arg. " Det gör jag visst inte!" skrek jag med gäll röst. [b]sorry min rollspels sida tog över helt. Ledsen Will No problem... alltså det där var bra^^ Det var lättare att beskriva känslorna så. Fattar det...alltså du fångade mina känslor med... Tack för komplimangen. Alltså jag älskar rollet Samma här. Alltså älskar att rolla!! Och vi lär känna varandra så mycket bättre!! Jag uttrycker mina känslor med det Det är så mycket lättare att skriva ned dem. Skriv en bok med bara känslor Ett tips? Som en dagbok? Har många men jag skriver inte ofta där. Jag orkar inte skriva dagbok Det är svårt....faktist.. När jag var mindre så skrev jag så här en gång. Kära Dagbok Idag städade jag mitt rum. När jag skulle torka golvet. Så spillde jag ut allt vatten på golvet. Mamma blev inte så glad. Hejdå! Tror jag var fem lol Haha jag var typ: ********* är typ BÄST!! Jag hatar ******** Fatta vilken snorunge jag var. Skäms...inte för det där^^^ Annat också... Fattade inte ett ord av det där. Jag klottrade bara.... "Jaha," jag såg förvirrat på Will som verkade galen. Ally stod en bit bort och friade till en choklad. " Yes!" hörde jag henne ropa " Choko och jag ska gifta oss!" Allyson Lol, du kommer göra det en dag. Ofc xD Ally är Ally xD Ledsen Ally, men du kommer göra det 5 jan, 2017 23:46 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
5 jan, 2017 23:50 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Kymopoleia är ett bevis på att gudar är piss. Poseidon behandlade henne skitdåligt. Men Will han är din far. 5 jan, 2017 23:51 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Kymopoleia är ett bevis på att gudar är piss. Poseidon behandlade henne skitdåligt. Men Will han är din far. Men han har fortfarande inte rätt att göra som han gjort mot Kym!!
5 jan, 2017 23:52 |
|
Borttagen
|
LunaLovegood123WeasleyHufflepuff Jag ska gifta mig med choklad och det ska jag skriva imorgon på rollet
5 jan, 2017 23:56 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: LunaLovegood123WeasleyHufflepuff Jag ska gifta mig med choklad och det ska jag skriva imorgon på rollet Flika också in all Will är skitsur på gudarna och är sur.
5 jan, 2017 23:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: LunaLovegood123WeasleyHufflepuff Jag ska gifta mig med choklad och det ska jag skriva imorgon på rollet Flika också in all Will är skitsur på gudarna och är sur. Ska bli xD 5 jan, 2017 23:59 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Det kanske var lite elakt att gifta bort henne. Men DE ÄR GUDAR!!! De har inte tid med allt och då måste de prioritera lite andra saker före sina barn!Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Kymopoleia är ett bevis på att gudar är piss. Poseidon behandlade henne skitdåligt. Men Will han är din far. Men han har fortfarande inte rätt att göra som han gjort mot Kym!! 5 jan, 2017 23:59 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen