Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Öh..." Mumlade han besvärat.
"Jag vet inte?"
26 okt, 2013 13:32
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade för mig själv.
26 okt, 2013 13:33
|
|
Borttagen
|
"Vi kan spela Wii eller Playstation?"
26 okt, 2013 13:34
|
|
Borttagen
|
"Guitarhero!"
Sa jag med ett skratt
26 okt, 2013 13:36
|
|
Borttagen
|
"Jag vill spela lotr." Mumlade jag.
26 okt, 2013 13:37
|
|
Borttagen
|
"Du väljer då"
Muttrade jag med låtsade surmulenhet.
26 okt, 2013 13:38
|
|
Borttagen
|
Jag vände mig mot honom och såg på hans fantastiska ansikte.
26 okt, 2013 13:39
|
|
Borttagen
|
Jag höjde ena ögonbrynet i en frågande gest.
26 okt, 2013 13:40
|
|
Borttagen
|
26 okt, 2013 13:41
|
|
Borttagen
|
26 okt, 2013 13:42
|
Du får inte svara på den här tråden.