(Prs) evee och Elinthemagicwitch
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evee
Elev |
4 dec, 2013 23:10 |
|
Borttagen
|
Jag tog med henne och männen med lådan in i hissen. Jag tryckte ner oss till nedersta våningen, där vi sedan klev av.
4 dec, 2013 23:13 |
|
evee
Elev |
4 dec, 2013 23:16 |
|
Borttagen
|
"Tack ska ni ha Grabbar!
Jag öppnade bildörren och klev in. 4 dec, 2013 23:17 |
|
evee
Elev |
Jag klev in på andra sidan. Jag log mot killarna och de log tillbaka. "Mm, tack" jag spände fast säkerhetsbältet
![]() ![]()
4 dec, 2013 23:19 |
|
Borttagen
|
"Så,då åker vi.
Jag vred om nyckeln och körde hemåt. 4 dec, 2013 23:20 |
|
evee
Elev |
4 dec, 2013 23:21 |
|
Borttagen
|
"Hur är det älskling?
Jag klev ut ur bilen och såg henne i ögonen. 4 dec, 2013 23:22 |
|
evee
Elev |
4 dec, 2013 23:23 |
|
Borttagen
|
Jag blir varm i hela kroppen av hennes kyss.
Jag ler. Jag öppnar bakluckan och lyfter ut lådan. 4 dec, 2013 23:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen