(prs) Drakarna Mellan Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (prs) Drakarna Mellan Mily och Niela
|
Borttagen
|
" Såja sa Linn och kramade Elli
8 jun, 2013 23:04
|
|
Borttagen
|
varför blir dom så arga på mig vi är väl ett team? sa Elli & sprang iväg gråtandes hur hon än gjorde kunde hon inte få tårarna att sluta komma
8 jun, 2013 23:06
|
|
Borttagen
|
" Elli skrek Linn efter henne hon började springa efter Elli
8 jun, 2013 23:07
|
|
Borttagen
|
Elli sprang & sprang tills hon föll omkull. hon grät & orkade inte resa sig upp hon ville vara ensam
8 jun, 2013 23:10
|
|
Borttagen
|
8 jun, 2013 23:11
|
|
Borttagen
|
Elli kände sig iaktagen men hon bryde sig inte hon ville bara liga på marken & gråta
8 jun, 2013 23:12
|
|
Borttagen
|
Linn sprang fram till henne och kramade henne
8 jun, 2013 23:14
|
|
Borttagen
|
varför hatar dom mig så mycket ? sa Elli & försökte att inte gråta
8 jun, 2013 23:15
|
|
Borttagen
|
" De hatar dig inte sa Linn och höll om Elli
8 jun, 2013 23:16
|
|
Borttagen
|
men varför var dom så arga på mig? sa Elli & hållde på att få tårar i ögonen igen
8 jun, 2013 23:18
|
Du får inte svara på den här tråden.