Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Aydane
Elev |
Haha, den stora frågan var nog om det inte borde postats i 15+ forumet :p
20 okt, 2016 00:06 |
|
Borttagen
|
- I was recently asked how I view lesbian relationships. - Apparently 'in HD' was the wrong answer. 20 okt, 2016 07:29 |
|
Borttagen
|
"FOL" - Beben, jag kommer börja använda det här vardagligen nu. Låter så fluffigt men är så aggressivt lol :'DDDD
20 okt, 2016 17:02 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: BAahahah xD xD"FOL" - Beben, jag kommer börja använda det här vardagligen nu. Låter så fluffigt men är så aggressivt lol :'DDDD FOCK OUR LYFFFSSS xDXDXD 20 okt, 2016 17:39 |
|
Ankan momo
Elev |
why not? Flytta in i familjen gaunts hus! 20 okt, 2016 20:15 |
|
Arivle
Elev |
25 okt, 2016 17:32 |
|
Borttagen
|
Det var när vi pratade om ät-tider. hon äter vid ca 5 och jag sa att det är normalt att äta mellan 6 och 8, och sen sa jag (utan att tänka) att jag personligen är en ''sex-ätare''. 25 okt, 2016 17:34 |
|
catradora
Elev |
"Jag ska åka till det där stället där man åker skidor som jag inte kommer ihåg vad heter... Alperna menar jag."
-Anna
26 okt, 2016 19:26 |
|
mufflispufflis
Elev |
26 okt, 2016 21:26 |
|
parkinson123
Elev |
27 okt, 2016 03:40 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen