Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lunah~
Elev |
31 okt, 2012 13:44 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag hade visst svårare att välja i denna fråga än jag trodde att jag skulle ha. Först tänkte jag spöke som det självklara valet, eftersom jag tänkte på spöket Laban, och på de gulliga spöken jag brukar rita ... Fast sen kom jag på att spöken egentligen känns mer "gloomy" och omänskliga än vampyrer (iaf som vapyrerna ser ut idag). Men bara för att protestera en smula mot "vampyr-hypen" som uppstått under de senaste åren väljer jag nog spöke i alla fall!
Resultat i förrgårdagens antingen-eller: 27-15 till spöke! OBS! Ny fråga i första inlägget! 1 nov, 2012 10:27 |
|
Borttagen
|
Gelénappar! Har väldigt svårt för sega råttor... Fast jag gillar inte nappar så mycket heller...
1 nov, 2012 10:29 |
|
APELSiiN
Elev |
1 nov, 2012 10:33 |
|
Borttagen
|
Gelénappar.
Sega råttor är alldeles för dallriga och har en konsistens som gröna grodor, vilket jag aldrig gillat >.< 1 nov, 2012 10:42 |
|
MizzNina
Elev |
Gelénappar.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 1 nov, 2012 10:55 |
|
Borttagen
|
Jag äter inte så mycket gelégodis då jag känner mig tveksam till innehållet men måste jag välja tar jag nappar, de har bättre konsistens.
1 nov, 2012 11:05 |
|
Borttagen
|
Gelénappar för att... för att det är så.
1 nov, 2012 11:10 |
|
LunaLove<3
Elev |
1 nov, 2012 11:15 |
|
Lucy och Rose
Elev |
1 nov, 2012 11:17 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen