@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Yay, vi har trådlöst Internet i Sälen, då slipper jag saknar er Mugglisar fullt så mycket Vilket år är du född? Bara undrade för min bror är också i Sälen. Eller de kommer fram runt fem tiden. De har åkt buss hela dagen. Runt åtta gick den. Okej nejmen, vi kom fram igår, är här och hälsar på vänner till familjen 28 jan, 2012 16:56 |
|
joel9324
Elev |
28 jan, 2012 16:56 |
|
ginny_ginny
Elev |
28 jan, 2012 16:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Istället för att göra min läxa ska jag vara inne på mugglis och om några minuter ska jag vara duktig och städa mitt rum och ikväll ska jag tvinga med min syster att följa med mig ut och fotografera. ^^ Har du planerat det där länge? Nej, jag om på det för några minuter tidigare... 28 jan, 2012 17:00 |
|
joel9324
Elev |
Det är några personer som ska dyka ner i något stort gråttsystem, den är lite svår att hänga med i tycker jag.
28 jan, 2012 17:00 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av joel9324: Det är några personer som ska dyka ner i något stort gråttsystem, den är lite svår att hänga med i tycker jag. Okkej... den låter lite skummmmm...
28 jan, 2012 17:05 |
|
Fang
Elev |
Ny skrivbordsbild på datorn.
28 jan, 2012 17:06 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
28 jan, 2012 17:11 |
|
ginny_ginny
Elev |
28 jan, 2012 17:20 |
|
joel9324
Elev |
28 jan, 2012 17:22 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen