@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Borttagen: Måste göra matteläxa... gjorde fel läxa under veckan Ha det så trevligt ;D Tacktack... det är jätteroligt....NOT XD 28 jan, 2012 16:38 |
|
Borttagen
|
Istället för att göra min läxa ska jag vara inne på mugglis och om några minuter ska jag vara duktig och städa mitt rum och ikväll ska jag tvinga med min syster att följa med mig ut och fotografera. ^^
28 jan, 2012 16:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Istället för att göra min läxa ska jag vara inne på mugglis och om några minuter ska jag vara duktig och städa mitt rum och ikväll ska jag tvinga med min syster att följa med mig ut och fotografera. ^^ Har du planerat det där länge? 28 jan, 2012 16:40 |
|
Borttagen
|
Jag väntar på mina gäster som ska komma ikväll... det känns precis som på nyårsafton - med undantag att jag inte är inloggad på Skype nu...
28 jan, 2012 16:46 |
|
A.k
Elev |
Visste ni att en vatten snäcka, eller en äppelsnäcka, kan vara uppe ur vattnet i 7 dagar!
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 28 jan, 2012 16:47 |
|
mine
Elev |
28 jan, 2012 16:48 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Yay, vi har trådlöst Internet i Sälen, då slipper jag saknar er Mugglisar fullt så mycket Vilket år är du född? Bara undrade för min bror är också i Sälen. Eller de kommer fram runt fem tiden. De har åkt buss hela dagen. Runt åtta gick den. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jan, 2012 16:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av A.k: Visste ni att en vatten snäcka, eller en äppelsnäcka, kan vara uppe ur vattnet i 7 dagar! Coolt. Men, det känns som om den inte kan det ändå... faast den nu kan det. Men det känns endå inte så - men samtidigt så känns det så. Det känns både och... 28 jan, 2012 16:49 |
|
Solkatten
Elev |
Detta inlägg gav 1 poäng till Hufflepuff!
Skrivet av A.k: Visste ni att en vatten snäcka, eller en äppelsnäcka, kan vara uppe ur vattnet i 7 dagar! Jag kan vara uppe ur vattnet i flera år (Kände mig bara för det "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jan, 2012 16:51 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av A.k: Visste ni att en vatten snäcka, eller en äppelsnäcka, kan vara uppe ur vattnet i 7 dagar! Jag kan vara uppe ur vattnet i flera år (Kände mig bara för det HAHAHAHAHAHA XD without something there is no nothing 28 jan, 2012 16:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen