Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: moaskywalkr well, vi är 35 elever i en klass, så man kan inte direkt säga att vi är ensamma haha åh jag vet, hatar att vara kär i folk i skolan för det är ALLTID folk runt ;__; min crush går i min parallellklass och vi har helt olika umgängeskretsar så vi får aldrig chans att snacka ugh 30 jan, 2013 18:59 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av LunaLovegood1: moaskywalkr well, vi är 35 elever i en klass, så man kan inte direkt säga att vi är ensamma haha åh jag vet, hatar att vara kär i folk i skolan för det är ALLTID folk runt ;__; min crush går i min parallellklass och vi har helt olika umgängeskretsar så vi får aldrig chans att snacka ugh this, men seriöst, det är tre av mina närmsta vänner som vet att jag gillar honom, alla tre har mugglis och det gör väl kanske inget, men still :x
30 jan, 2013 19:01 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av LunaLovegood1: moaskywalkr well, vi är 35 elever i en klass, så man kan inte direkt säga att vi är ensamma haha åh jag vet, hatar att vara kär i folk i skolan för det är ALLTID folk runt ;__; min crush går i min parallellklass och vi har helt olika umgängeskretsar så vi får aldrig chans att snacka ugh this, men seriöst, det är tre av mina närmsta vänner som vet att jag gillar honom, alla tre har mugglis och det gör väl kanske inget, men still :x vägrar säga till någon jag känner irl att jag gillar honom, eftersom rykten sprids asfort på min skola och alltså nej jag vägrar :@ önskar att jag hade kunnat säga det till någon though, hade kunnat behöva lite hjälp utifrån i detta första stadie av att ta kontakt 30 jan, 2013 19:05 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av LunaLovegood1: moaskywalkr well, vi är 35 elever i en klass, så man kan inte direkt säga att vi är ensamma haha åh jag vet, hatar att vara kär i folk i skolan för det är ALLTID folk runt ;__; min crush går i min parallellklass och vi har helt olika umgängeskretsar så vi får aldrig chans att snacka ugh this, men seriöst, det är tre av mina närmsta vänner som vet att jag gillar honom, alla tre har mugglis och det gör väl kanske inget, men still :x vägrar säga till någon jag känner irl att jag gillar honom, eftersom rykten sprids asfort på min skola och alltså nej jag vägrar :@ önskar att jag hade kunnat säga det till någon though, hade kunnat behöva lite hjälp utifrån i detta första stadie av att ta kontakt jag kan komma och våldgästa dig, jag är otroligt random och inte seriös över huvud taget, så det kan ju vara en början
30 jan, 2013 19:08 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av LunaLovegood1: moaskywalkr well, vi är 35 elever i en klass, så man kan inte direkt säga att vi är ensamma haha åh jag vet, hatar att vara kär i folk i skolan för det är ALLTID folk runt ;__; min crush går i min parallellklass och vi har helt olika umgängeskretsar så vi får aldrig chans att snacka ugh this, men seriöst, det är tre av mina närmsta vänner som vet att jag gillar honom, alla tre har mugglis och det gör väl kanske inget, men still :x vägrar säga till någon jag känner irl att jag gillar honom, eftersom rykten sprids asfort på min skola och alltså nej jag vägrar :@ önskar att jag hade kunnat säga det till någon though, hade kunnat behöva lite hjälp utifrån i detta första stadie av att ta kontakt jag kan komma och våldgästa dig, jag är otroligt random och inte seriös över huvud taget, så det kan ju vara en början hahahah tack alltså jag skulle bara behöva att vi fick ett naturligt tillfälle att snacka och sen känns det som att allt skulle lösa sig själv??? 30 jan, 2013 19:13 |
|
Tuggrus
Elev |
Han lovade mig att jag skulle få en julklapp av honom när vi började skolan för att jag gav honom en när skolan slutade förra året..
Det har gått en månad sen nu.. AND WHERE IS THAT CHRISTMAS PRESENT? God -.-' MUMS! 30 jan, 2013 20:16 |
|
Somnium
Elev |
Jag ska kanske på en dubbel blind date. O_O
Kind of. En kompis i min klass tycker att jag borde skaffa en kille (lättare sagt än gjort....) och hennes kille har en kompis som han tycker borde skaffa en tjej. Så..... Jag och min kompis och hennes kille och hans kompis ska troligtvis gå på en dubbel dejt. Det blir som en blind date för mig och kompisen då vi aldrig träffat varandra. o.o Vet inte riktigt hur jag känner om det där. Jag kan ju säga nej, men tänk om han är en riktigt schyst kille? Och really, vad är det värsta som kan hända? Klickar vi inte så behöver jag ju inte träffa honom igen, simple as that ^^ http://slytherinunicorn.tumblr.com/
30 jan, 2013 20:38 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av Somnium: Jag ska kanske på en dubbel blind date. O_O Kind of. En kompis i min klass tycker att jag borde skaffa en kille (lättare sagt än gjort....) och hennes kille har en kompis som han tycker borde skaffa en tjej. Så..... Jag och min kompis och hennes kille och hans kompis ska troligtvis gå på en dubbel dejt. Det blir som en blind date för mig och kompisen då vi aldrig träffat varandra. o.o Vet inte riktigt hur jag känner om det där. Jag kan ju säga nej, men tänk om han är en riktigt schyst kille? Och really, vad är det värsta som kan hända? Klickar vi inte så behöver jag ju inte träffa honom igen, simple as that ^^ tycker du ska gå!! som du säger, chansen finns ju att ni kommer jättebra överens, och om ni inte gör det så behöver ni aldrig mer träffas som när ens föräldrar serverade en mat när man var liten och det var ok att lämna eftersom man inte hade bestämt själv hur man ville ha det 30 jan, 2013 20:44 |
|
Somnium
Elev |
moaskywalkr
Hahah, precis! Jag är lite tveksam, men det är bara för att jag kan vara så sjukt blyg och osäker, men det skulle verkligen vara kul om det gick bra. Och om inte så fine, då får det vara, det är inte hela världen. ^^ http://slytherinunicorn.tumblr.com/
30 jan, 2013 20:47 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av Somnium: moaskywalkr Hahah, precis! Jag är lite tveksam, men det är bara för att jag kan vara så sjukt blyg och osäker, men det skulle verkligen vara kul om det gick bra. Och om inte så fine, då får det vara, det är inte hela världen. ^^ är också jätteblyg egentligen, men hamnar ofta i situationer där jag måste tvinga mig själv att vara social =/ det är inte så svårt egentligen: bara LE. man behöver inte ens säga någonting, det räcker med ett leende (sen rekommenderar jag inte att sitta tyst hela kvällen - försök starta lite konversationer, visa intresse och kom ihåg att situationen är helt obekant för honom också) lycka till =D 30 jan, 2013 20:52 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen